وزیر کار: تلاش می‌کنیم متوسط نرخ بیکاری لرستان به میانگین کشوری برسد

وزیر کار: تلاش می‌کنیم متوسط نرخ بیکاری لرستان به میانگین کشوری برسد
شناسه خبـر : ۱۳۵۲۱۵ یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: لرستان ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد که در این راستا تلاش می‌کنیم متوسط بیکاری استان به میانگین کشوری برسد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سید صولت مرتضوی عصر امروز در حاشیه بازدید از شرکت کشت و صنعت صبا پگاه الیگودرز، در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت ۲۲ بهمن، اظهار کرد: در این بازدید مقرر شد پرونده تسهیلاتی این واحد از محل تبصره ۱۸ با عاملیت بانک رفاه بررسی و نسبت به پرداخت رقم پیشنهادی موافقت شود.

وی خاطرنشان کرد: لرستان ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد که در این راستا تلاش می‌کنیم متوسط بیکاری استان به میانگین کشوری برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تقویت مشاغل خانگی، خرد و کوچک، صنایع دستی لرستان تاکید و تصریح کرد: توسعه و گسترش صنایع بزرگ نیازمند حمایت دولتی است.

مرتضوی، هدف از سفر به لرستان را بررسی و رصد اشتغال و نظارت میدانی بر عملکرد دستگاه مرتبط وزارت کار عنوان و تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از واحدها با ظرفیت مناسب در لرستان شامل شرکت سیمان، دارو و لاستیک‌سازی وجود داشته که نیازمند گسترش و توسعه هستند.

وی در خصوص آخرین کارگروه اشتغال استان‌های زاگرس نشین، گفت: این کارگروه به منظور رصد نیازمندی‌ها و رفع مشکل بیکاری در این استان‌ها فعالیت می‌کند که تصمیم‌هایی در این راستا در حال اتخاذ است.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir