شور بروجردی‌ها در جشن انقلاب+ تصاویر

شور بروجردی‌ها در جشن انقلاب+ تصاویر
شناسه خبـر : ۱۳۵۱۹۷ یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

امروز یکشنبه ۲۲ بهمن، مردم بروجرد ثابت کردند که پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند و هیچگاه ولایت و رهبری را تنها نخواهند‌ گذاشت.

به گزارش موج خبر از بروجرد از صبح امروز مردم بروجرد با تجمع در میدان قیام آماده برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن شدند نا بار دیگر عزم راسخ خود را در پشتیبانی از نظام و انقلاب به نمایش بگذارند.

صرف

 

مردم بروجرد از پیر و جوان و زن و مرد با در دست داشتن پلاکاردهایی، دوربین‌ها را از ثبت لحظات ماندگار راهپیمایی ۲۲ بهمن عاجز کردند، حضور باشکوه مردم بروجرد در قاب عکس دوربین‌ها گنجانده نمی‌شد، امروز حال و هوای مردم بروجرد همان حال و هوای راهپیمایی‌های دهه ۶۰ و زیر بمباران رژیم بعث عراق بود، در آن زمان بارها اعلام می‌کردند که راهپیمایی مردم را در شهرها بمباران خواهند کرد ولی مردم  بروجرد گوش به صحبت‌های آنان نمی‌دادند، امروز نیز مردم بروجرد با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوق‌های رسانه‌های غربی را شکستند و با فریادهای الله اکبر خود صدای تبلیغات شوم دشمنان را خفه کردند.

 

امروز در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بروجرد از همه اقشار حضور داشتند کودکان با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران و نقاشی کردن آن روی صورت‌هایشان اعلام کردند تا پای جان در راه انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.

 

به گزارش خبرنگار موج خبر از بروجرد راهپیمایی ۲۲ بهمن بروجرد از میدان قیام تا میدان تختی برگزار شد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir