زورگیران خشن، طعمه شان را به قتل رساندند

زورگیران خشن، طعمه شان را به قتل رساندند
شناسه خبـر : ۱۳۴۲۴۴ یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

زورگیران موتور سوار وقتی با مقاومت طعمه شان روبه رو شدند با چاقو به جان او افتادند و جنایت هولناکی را رقم زدند.

به گزارش موج خبر، ساعت ۱۰ صبح دیروز گزارش قتل مردی جوان به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران اعلام شد و به دستور او، گروهی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای کشف راز این جنایت آغاز کردند.

بررسی ها حاکی از آن بود که مرد جوان ۴۸ ساعت قبل در حال عبور از بوستان ولایت بوده که به دام زورگیران خشن افتاده است. آن روز ۴ نفر که سوار بر دو دستگاه موتور سیکلت بودند به سمت مقتول هجوم بردند تا گوشی موبایل وی را به سرقت ببرند. مرد جوان اما در برابر زورگیران مقاومت کرد و همین موجب شد تا سارقان با چاقو چند ضربه به او بزنند تا هر طور شده گوشی را از دستش بگیرند.

هرچند موفق شدند به گوشی موبایل دست یابند اما چند نفر از رهگذران که شاهد این صحنه درگیری خونین بودند به کمک مالباخته رفتند و به جدال به سارقان پرداختند. آنها توانستند گوشی موبایل را از سارقان خشن بگیرند و تحویل مالباخته بدهند. اما دزدان که گوشی را رها کرده بودند از محل گریختند و جوان مجروح برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

او به رغم تلاش پزشکان، پس از گذشت دو روز، ‌به دلیل شدت جراحات وارد شده و خونریزی جانش را از دست داد. در این شرایط بود که بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و در ادامه تحقیقات مشخص شد که شاهدان شماره پلاک موتور یکی از دزدان را یادداشت کرده است. همین کافی بود تا مالک موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شود. اما او مدعی شد که موتور در اختیار یکی از دوستانش بوده و از ماجرای زورگیری منجر به جنایت بی اطلاع است.

با این وجود وی در بازداشت به سر می برد و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت توسط تیم جنایی پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

منبع:همشهری آنلاین

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir