گل استثنایی احمد نوراللهی با دریبل عجیب دروازه‌بان/ جشن صعود الوحده به فینال با درخشش ستاره ایرانی +ویدیو

تیم الوحده امارات با درخشش احمد نوراللهی فینالیست جام ابوظبی شد.

تیم‌های فوتبال الوحده امارات و الزمالک مصر در مرحله نیمه نهایی تورنمنت چهار جانبه ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با با نمایش عالی احمد نوراللهی با نتیجه ۳- ۱ به سود الوحده خاتمه پیدا کرد تا تیم نوراللهی در فینال حریف الاتفاق عربستان شود.

نوراللهی که بعد از خروج از تیم ملی آمادگی خود را به رخ کشیده است باز هم نمایش فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و ستاره ایرانی روی هر سه گل تیمش تاثیرگذار بود.

منصور سعید در آغاز نیمه دوم در موقعیت شوتزنی قرار گرفت و بعد از اینکه ضربه خود را به سمت دروازه الزمالک شلیک کرد احمد نوراللهی با پرش از روی توپ حواس دروازه‌بان را پرت کرد و گل اول الوحده به ثمر رسید.

نوراللهی در دقیقه ۷۲ با حرکت پشت محوطه جریمه الزمالک توپ را به باکائف هم‌تیمی خود رساند و شوت سرکش این بازیکن به کنج دروازه الزمالک رفت.

نوراللهی که حسابی در این دیدار خوش درخشیده بود در دقیقه ۷۵ عملکرد خوبش را تکمیل کرد و روی پاس بع عقب مدافعان الزمالک با ضربه سر به سمت دروازه، ستاره ایرانی توپ را دنبال کرد و به شکلی زیرکانه و تماشایی در ابتدا با یک ضربه چیپ توپ دروازه‌بان الزمالک را دریبل کرد و درنهایت دروازه خالی را با ضربه سر باز کرد تا علاوه براینکه گل بسیار تماشایی و متفاوت را به ثمر رسانده باشد پایه‌گذار جشن صعود الوحده به فینال نیز باشد.

تک گل الزمالک در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا نتیجه این بازی ۳ بر یک به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: ۵+۱ ستاره‌ غایب ایران در جام ملت‌های آسیا/ قلعه‌نویی دور این بازیکنان را خط قرمز کشید

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir