موشک باران پایگاه تروریست‌ها یک اقدام کوچک از اقتدار نظامی ایران اسلامی است

موشک باران پایگاه تروریست‌ها یک اقدام کوچک از اقتدار نظامی ایران اسلامی است
شناسه خبـر : ۱۳۱۶۷۰ چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: موشک باران پایگاه تروریست‌ها یک اقدام کوچک از اقتدار نظامی ایران اسلامی است.

به گزارش موج خبر در بروجرد مسلم مرادی امشب در همایش بزرگداشت ۶۸ کودک دانش‌آموز حمله موشکی بروجرد که در سینما فلسطین برگزار شد افزود: اقتدار نظام مقدس اسلامی ایران در موشک باران مقر توریست‌ها نشان داد که به فرموده رهبری دوران بزن در رو گذشته است.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس دشمنان با موشک باران شهرها، مدارس و اماکن غیر نظامی را هدف قرار می‌دادند، زیرا آنان در جبهه‌ها توان مقابله با رزمندگان اسلام را نداشتند.

فرماندار بروجرد گفت: شهادت ۶۸ ودک دانش‌آموز  یک واقعه بزرگ بود که تاکنون خاموش بوده است، اگر امروز در غزه و کرمان کودک و مرد و زن را به شهادت می رساند بروجرد در دوران دفاع مقدس ۶۸ کودک دانش‌آموز را تقدیم انقلاب کرد.

مرادی افزود: امروز به برکت خون شهدا، دشمنان با شکست‌های سنگین همراه می‌شوند، توان نظامی نیروهای مسلح ایران اسلامی در دورترین نقطه تروربست‌ها را با موشک‌های نقطه‌زن به هلاکت می‌رساند.

.وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم با وحدت و همدلی مشکلات را کشورمان را حل و فصل کنیم، اقتدا به مکتب شهدا برلی ادامه راه انقلاب راه‌گشا است.

به گزارش خبرنگار موج خبر از بروجرد همایش بزرگداشت ۶۸ کودک دانش‌آموز که در ۲۰ دی‌ماه ۱۳۶۵ با حمله موشکی رژیم بعث به شهادت رسیدند با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir