گازرسانی به ۲ شهر، ۳۹۰ روستا و ۱۲۰۶ واحد صنفی لرستان

گازرسانی به ۲ شهر، ۳۹۰ روستا و ۱۲۰۶ واحد صنفی لرستان
شناسه خبـر : ۱۳۱۶۰۲ چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از گازرسانی به ۲ شهر، ۳۹۰ روستا و ۱۲۰۶ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، کرم گودرزی ظهر امروز در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان به خبرنگارلن گفت: در راستای تاکید دولت مردمی مبنی بر خدمات رسانی حداکثری و مطلوب به مردم عزیز استان لرستان و با تلاش و همت کارکنان خدوم شرکت گاز استان لرستان، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون گازرسانی به ۲ شهر، ۳۹۰ روستا و ۱۲۰۶ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در ادامه توسعه گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز در بخش‌های صنعتی، شهری و روستایی از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، ۱۸۰ کیلومتر خط تغذیه، ۱۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع، ۳۴ ایستگاه تقلیل فشار گاز و نصب ۲۳ هزار و ۱۵۰ علمک در اقصی نقاط استان انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، خدمت به مردم عزیز لرستان در راستای رشد اقتصادی، حفظ محیط زیست، مهاجرت معکوس و ایجاد رفاه را از اهداف و اولویت‌های شرکت گاز استان عنوان کرد.

گودرزی بیان داشت: شرکت گاز استان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اشتراک پذیری بیش از ۲۶ هزار و ۱۴۷ مشترک شهری و ۳۰ هزار و ۳۱۴ مشترک روستایی را انجام داده است.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir