آتش گرفتن موتور خودروی سمند در یک واحد مسکونی/ حادثه مصدوم نداشت

آتش گرفتن موتور خودروی سمند در یک واحد مسکونی/ حادثه مصدوم نداشت
شناسه خبـر : ۱۳۱۴۵۵ دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک حادثه آتش سوزی بر اثر آتش گرفتن موتور یک خودرو سمند در یک واحد مسکونی در منطقه تهرانسر خبر داد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی موج خبر اظهار کرد: ساعت 20:17 امشب یک مورد حادثه آتش سوزی در بلوار اصلی محله تهرانسر به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران آتش نشانی با خودروی حامل تجهیزات تنفسی و خودروهای پشتیبانی  از 4 ایستگاه آتش نشانی به سمت محل آتش سوزی راهی می‌شوند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان 5 دقیقه بعد از تماس به محل حادثه می‌رسند، گفت: ماموران مشاهده می‌کنند آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی متشکل از دو بلوک که هر بلوک 7 طبقه است، رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بیان کرد: ماموران آتش نشانی  مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سمند از قسمت موتور کاملا شعله‌ور است و آتش به بخش‌هایی از یک خودروی 206 هم سرایت کرده است.

وی با بیان اینکه دود بسیار شدیدی به طبقات بالایی ساختمان‌ها سرایت کرده بود، گفت: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه مشغول اطفا آتش و ایمن سازی محل شدند و گروه دیگر به سمت واحدهای مسکونی رفتند و واحدها را بررسی کردند و افراد را از محل دور کردند.

ملکی در پایان با بیان اینکه عملیات در ساعت 21:45 به پایان رسید، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و یا مصدومیت نداشت و افرادی که در حادثه گرفتار شده بودند به خوبی به راهنمایی های آتش نشانان عمل کردند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir