یک دروازه‌بان از پدر و مادر خوب بهتر است؟ این چیزی است که مُد شده؟!

یک دروازه‌بان از پدر و مادر خوب بهتر است؟ این چیزی است که مُد شده؟!
شناسه خبـر : ۱۳۱۳۲۵ دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در رختکن استادیوم اجوکیشن سیتی ناراحت بود و این ناراحتی باعث عصبانیت سرمربی تیم ملی شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در صحبت‌های پایان بازی‌اش با اشاره به موضوع کلین‌شیت نکردن علیرضا بیرانوند گفت: «نمی‌دانم این چه رسمی است که جدیداً در فوتبال مد شده که دروازه‌بان حتماً باید کلین‌شیت کند. خوب است که تیم گل نخورد اما اینکه دروازه‌بان بابت باز شدن دروازه‌اش تمرکزش را از دست بدهد بیشتر به ضرر تیم خواهد شد».

اخبار رسیده از محل برگزاری دیدار تیم ملی حاکی از آن است که تیم ملی فوتبال کشورمان از این بابت با علیرضا بیرانوند صحبت کرده و از او خواسته خودش را به خاطر این قبیل مسائل ناراحت نکند و آمادگی روحی روانی خودش را برای بازی بعدی افزایش بدهد.

یادآور می‌شود؛ علیرضا بیراوند در دیدار با فسطین گرچه در نیمه اول فشاری روی دروازه‌اش احساس نکرد ولی در نیمه دوم در چند نوبت توپهای خطرناکی را از روی محوطه جریمه جمع یا دفع کرد.

ناگفته نماند؛ امیر قلعه‌نویی هم پیش از دیدار با فلسطین در نشست خبری در پاسخ به یک خبرنگار خارجی گفته بود دروازه‌بان خوب برای تیم فوتبال از پدرومادر خوب بهتر است و از این طریق اعتماد و اطمینانش به دروازه‌بان اصلی تیمش را به رخ کشیده بود.

بیشتر بخوانید: نارضایتی قلعه‌نویی بعد از برد تیم ملی؛ باید کیفیت‌مان بالاتر برود/ خودمان اشتباه کردیم و گل خوردیم

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir