اعلام وضعیت قرمز در اردبیل

اعلام وضعیت قرمز در اردبیل
شناسه خبـر : ۱۳۱۱۹۶ یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل، گفت: تمام شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و بارش سنگین برف مردم را خانه‌نشین کرده است.

به گزارش موج خبر، مهدی خدمتی مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل اظهار داشت: نه تنها نمین بلکه تمام شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند. از اهالی انتظار می‌رود با پرهیز از ترددهای غیرضروری اجازه دهند تا شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به برف‌روبی و پاکسازی مناطق شهری اقدام کنند.

وی از تلاش آفرودسواران برای جابه‌جایی ضروری مردم در سطح شهر قدردانی کرد. او تصریح کرد: ارتفاع برف در برخی از مناطق به ۸۰ تا ۹۰ سانتیمتر رسیده. واقعا کار خدمات‌رسانی با سختی تمام در مسیرها و جاده‌های اصلی در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: بارش برف تا عصر امروز ادامه خواهد داشت. با برنامه‌ریزی انجام شده سعی ما بر این خواهد بود تا راهداران در جاده‌ها و شهرداری‌ها نیز در داخل شهرها عملیات پاکسازی و برفروبی را از سطح معابر انجام دهند.

خدمتی افزود: اکثر راه‌های روستایی استان اردبیل مسدود شده است. با توجه به ضرورت بازگشایی روستاهای پرجمعیت راهداری تلاش خود را آغاز کرده تا این مسیرها را بعد از اولویت راه‌های اصلی و فرعی شروع کند.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir