۴ فوتی در شاخ به شاخ نیسان و پژو ۴۰۵

۴ فوتی در شاخ به شاخ نیسان و پژو ۴۰۵
شناسه خبـر : ۱۳۰۵۸۴ چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

اردبیل - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل اعلام کرد: در اثر تصادف رانندگی صبحگاه امروز در جاده مشگین‌شهر به پارس‌آباد چهار نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش موج خبر، با اعلام مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، این تصادف بین خودرو وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در ساعت ۶.۵۲ صبح امروز به اورژانس گزارش داده شد و به دنبال آن ماموران اورژانس به محل حادثه در حوالی روستای قره‌آغاج و نزدیک سه راهی سرو آغاجی اعزام شدند.

بنا به این گزارش، کارشناسان گروه اعزامی فوریت‌های پزشکی و انتظامی اعلام کردند که بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودرو دچار آتش‌سوزی شده و تمامی سرنشینان آنها به علت آسیب ناشی از تصادف و سوختگی جان خود را از دست دادند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل همچنین گزارش داد که در اثر تصادف رانندگی در جاده کوراییم روبروی کارخانه بتون‌ریزی بین خودرو پیکان و پژو ۴۰۵ طی ساعات دیشب پنج نفر مصدوم شدند.

بنا به این گزارش، پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی جهت ادامه درمان به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

جاده‌های شمالی استان اردبیل از پرحادثه‌ترین راه‌های ارتباطی استان به شمار می‌روند. تصادفات رانندگی در این جاده‌ها همچنان قربانی گرفته و بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان استان را به خود اختصاص داده است.

آخرین آمارهای ارائه شده حکایت از این دارد که همچنان بیشترین قربانیان سوانح رانندگی در استان اردبیل به جاده‌هایی مربوط است که از اردبیل آغاز و با گذر از شهرستان مشگین‌شهر تا منطقه مغان در شمال امتداد می‌یابد و این مسیر بیشترین سهم از تلفات جاده‌ای استان اردبیل را به خود اختصاص داده است.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir