استاندار لرستان: فرمانداران در رفع موانع و مشکلات مردم تسریع کنند

استاندار لرستان: فرمانداران در رفع موانع و مشکلات مردم تسریع کنند
شناسه خبـر : ۱۳۰۲۱۴ یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

استاندار لرستان بر نقش مهم فرمانداران به عنوان پیگیرکننده مشکلات شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: وظیفه اصلی پیگیری مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فرهاد زیویار امشب در شورای فرمانداران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جلسه پیگیری مشکلات شهرستان‌ها تکمیل کننده سفرهای معاون سیاسی امنیتی استاندار برای بررسی آنها که قبلا انجام شده، است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای سفرهای شهرستانی معاون سیاسی امنیتی برای بررسی مشکلات جلسه تکمیلی با حضور معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط در مرکز استان برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان بر تسریع رفع موانع و مشکلات مردم تاکید و تصریح کرد: این روند سرعت رفع موانع و مشکلات حوزه‌های مختلف شهرستان‌ها را افزایش خواهد داد.

زیویار بر نقش مهم فرمانداران به عنوان پیگیرکننده مشکلات شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: وظیفه اصلی پیگیری مشکلات و مطالبات مردم در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران است و حضور معاون سیاسی امنیتی به عنوان نماینده استاندار و جلسات تکمیلی در مرکز استان برای حمایت و تسریع بیش تر از پیگیری‌های فرمانداران است.

وی همچنین به برگزاری جلسه ترکیبی با مسوولان برگزار کننده انتخابات از جمله مقامات قضایی با حضور فرمانداران اشاره کرد و عنوان کرد: این نشست ترکیبی می‌تواند به اجرای هر چه بهتر روند برنامه‌های ستاد انتخابات در شهرستان‌ها کمک کند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir