بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پی حادثه تروریستی کرمان/شهادت، مکتب شهید سلیمانی را جهانی کرده است

بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پی حادثه تروریستی کرمان/شهادت، مکتب شهید سلیمانی را جهانی کرده است
شناسه خبـر : ۱۳۰۰۹۱ یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۵

تشکل‌های شاهد و ایثارگر در پی شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با صدور بیانیه‌ای اقدام مذبوحانه گروه الحادی داعش را محکوم و با اعضای خانواده‌های شهدا و آسیب دیدگان ابراز همدردی کردند.

به گزارش موج خبر، تشکلهای شاهد و ایثارگر در پی شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با صدور بیانیه‌ای اقدام مذبوحانه گروه الحادی داعش را محکوم و با اعضای خانواده‌های شهدا و آسیب دیدگان ابراز همدردی کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گروه الحادی داعش که از عوامل مزدور استکبار جهانی و دولتهای رو به زوال منطقه هستند به منظور انتقام‌گیری از ملت شریف ایران دست به اقدامی تروریستی زده و با به خاک و خون کشیدن هموطنان بی‌گناه کشورمان، اوج دشمنی و وحشی‌گری را به نمایش گذاشتند و مردم ایران را عزادار نمودند. 

  قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون کودکان و فرزندان این ملت گواهی بر کینه و انتقام جویی آنان از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و همچنین حیات یالثارات الحسین(ع) است و ملت شهیدپرور ایران اسلامی بداند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در گرفتن انتقام سخت از دشمنان قسم خورده و پلید است.

این حمله ددمنشانه در گلزار شهدای کرمان و محل عروج صدها هزار شهید دوران دفاع مقدس انجام شده است. بدون تردید و به برکت خون شهدای گرانقدر میهن اسلامی این حمله وقیحانه منجر به اتحاد و انسجام هرچه بیشتر آحاد ملت شریف ایران می‌شود و کوچکترین خللی در اراده آهنین این ملت بزرگ در پیگیری آرمانهای انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد شد.

 تشکلهای شاهد و ایثارگر ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی؛ شهادت شماری از هموطنان را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و مردم قهرمان کرمان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای شهدای این حادثه تروریستی همنشینی با سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش و برای مجروحین و آسیب دیدگان این حادثه شفای عاجل مسئلت می‌نمایند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir