الگوی اروپایی مدیرعامل پرسپولیس برای جذب بازیکن/ باهویی دیگری سرخ‌پوش می‌شود؟!

الگوی اروپایی مدیرعامل پرسپولیس برای جذب بازیکن/ باهویی دیگری سرخ‌پوش می‌شود؟!
شناسه خبـر : ۱۲۹۸۹۲ جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

رضا درویش در حالی که درگیر تعیین و تکلیف یحیی گل محمدی و استخدام سرمربی جدید است، باب مذاکره با بازیکنان مد نظر باشگاه را آغاز کرده است.

برخی تصور می‌کنند رضا درویش منتظر جدایی یحیی گل‌محمدی و حضور سرمربی جدید است تا در خصوص جذب بازیکنان جدید تصمیم‌گیری کند، اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از هم اکنون باب مذاکره با بازیکنان جدید را آغاز کرده و حتی ممکن است، پیش از قطعی شدن حضور مربی جدید در تیم پرسپولیس اسامی بازیکنان جدید این تیم اعلام شود.

رضا درویش نگران این نیست که سرمربی جدید بازیکنان نو را تایید نکند و معتقد است بازیکنانی که باشگاه در حال مذاکره با آنها است، جز بازیکنان باکیفیت لیگ برتر به حساب می‌آیند و تحت هر شرایطی مربی جدید هم آنها را تایید خواهد کرد. البته در خیلی از باشگاه‌های اروپایی بازیکنان با نظر باشگاه جذب می‌شود و نظر مربی خیلی دخیل نیست. پرسپولیس این فصل هم دست به چنین رفتاری زد؛ به طور مثل نبیل باهویی با نظر باشگاه جذب شد نه یحیی گل‌محمدی.

گفته می‌شود نفراتی که رضا درویش باب مذاکره با آنها را آغاز کرده نفراتی هستند که یحیی گل‌محمدی روی آنها دست گذاشته است. به هر صورت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد زمان از دست بدهد.

اقدام جالبی که رضا درویش بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی انجام داد، تنها مذاکره با بازیکنان مد نظر این مربی نبود. او بخشی از قرارداد بازیکنان را هم پرداخت کرد.  

بیشتر بخوانید: کریم باقری با برانکو به پرسپولیس بازمی‌گردد؟/ یک دلیل مهم برای ناکامی یحیی در فصل جاری

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir