انصراف هادی رضایی از نامزدی ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان/ رضایی: با انصراف من تنش کمتر می‌شود

انصراف هادی رضایی از نامزدی ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان/ رضایی: با انصراف من تنش کمتر می‌شود
شناسه خبـر : ۱۲۹۰۲۰ شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با اعلام خبر انصرافش از کاندیداتوری ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، دلایل خود برای این تصمیم را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، هادی رضایی سرمربی باسابقه و توانمند تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان که برای ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان ثبت‌نام کرده بود، اعلام کرد که از نامزدی تصاحب این پست انصراف داده است.

 

وی در این باره به خبرنگار ورزشی موج خبر اظهار داشت: موفقیت والیبال نشسته در پارالمپیک 2024 پاریس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. من اگر رئیس می‌شدم، ممکن بود این رشته برای رویداد پیش رو با مشکل مواجه شود، به همین دلیل تصمیم گرفتم از کاندیداتوری ریاست فدراسیون انصراف بدهم و تمرکزم را روی والیبال نشسته بگذارم.

رضایی همچنین خاطر کرد: حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما برای آرامش انتخابات ترجیح می‌دهم در شرایط کنونی صحبت نکنم و بعد از انتخابات صحبت خواهم کرد. فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، فدراسیون خوبی است و تنش لازم نیست. با انصراف من، این تنش کمتر می‌شود. ان‌شاءالله در آینده درباره شرایط موجود با رسانه‌ها صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir