شهادت سید رضی مصداق بارز جنایت جنگی است

شهادت سید رضی مصداق بارز جنایت جنگی است
شناسه خبـر : ۱۲۸۵۵۶ سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

معاون سیاسی استانداری لرستان با اشاره به شهادت سردار جبهه مقاومت سید رضی موسوی گفت: این حرکت ددمنشانه مصداق بارز جنایت جنگی است.

 به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، احسان یاوری ظهر امروز در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) و شهادت سردار جبهه مقاومت "سید رضی موسوی" گفت: این حرکت ددمنشانه مصداق بارز جنایت جنگی است.

وی با اشاره به اینکه انتقام خون شهدای جبهه مقاومت گرفته خواهد شد، افزود: این شهادت‌ها و فجایعی که در فلسطین رخ می‌دهد مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را هموار خواهد کرد.

معاون استاندار لرستان در تشریح ویژگی‌های مجموعه "ره‌نامه" گفت: مقام معظم رهبری، حکیم، عالم و فقیهی به تمام معنا هستند که بیاناتشان برآمده از مبانی اصیل و دقیق انقلابی و اسلامی است.

یاوری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر مبنای دینی تسلط کامل دارند و با گفتار ائمه معصومین آشنایی کامل دارد افزود: ایشان یک فرمانده به تمام معناست و شخصیت علمی، سیاستمداری توانمند هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک حادثه سیاسی نیست انقلاب اسلامی یک رخداد است که ریشه در مبانی و تفکر اصیل دارد و برای آن امتداد جاودانه متصور هستیم و در جهان سایه می‌افکند و در منطقه قدرت دارد و در این راستا ستون این خیمه و جریان امامین انقلاب اسلامی است.

یاوری گفت: نگاه مقام معظم رهبری امتداد و نگاه امام راحل است و مشرف بر زمان حال و ناظر برآینده است. 

وی با بیان اینکه بهترین پاسخ برای هدایت جوانان به راه انقلاب تبیین شخصیت مقام معظم رهبری است افزود: یک جوان انقلابی اگر می‌خواهد مسیر انقلاب اسلامی را طی کند باید تفکرات و اندیشه مقام معظم رهبری در مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» را بخواند و بداند.

یاوری گفت: این مجموعه کامل و در زمینه‌های مختلف بیان شده و در جریان انقلاب اسلامی امروز نیاز است جوان ما نسبت به این موضوعات آگاهی داشته باشد، همچنین بیانات و جملات رهبر از قبل از انقلاب و اندیشه ایشان در این مجموعه دیده شده است.

یاوری گفت: گردآوری این مجموعه از سوی پژوهشگران توانمند صورت گرفته و متعلق به یک قشر خاص نیز نیست برای شناخت تفکر انقلاب اسلامی است و ترویج و تبلیغ این مجموعه ضروری است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بیانات رهبر در دیدار با مردم کرمان و خوزستان در اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: همه باید در تبیین موضوع انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح براساس مبانی و معیارهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم. 

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای منتشر و امروز همزمان در دانشگاه‌های سراسر کشور رونمایی شد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir