مدیریت شهری خرم‌آباد از حالت سنتی خارج شود

مدیریت شهری خرم‌آباد از حالت سنتی خارج شود
شناسه خبـر : ۱۲۷۰۷۳ شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: پژوهش کردن یعنی به دنبال نوآوری رفتن و ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به شهروندان، چرا که مدیریت شهری باید از حالت سنتی خارج شود و به سمت نوآوری برود.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، یونس امرایی عصر امروز در جلسه که به مناسبت روز پژوهش در محل مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: برای هفته پژوهش برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شده که در طی روزهای پیش‌رو اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت مرکز پژوهش‌ها، چکش‌کاری مصوبات شوراها است، به نحوی‌که تمامی مصوبات باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه زمان آزمون و خطا گذشته و باید از حاشیه دوری کرد، افزود: بر این باور هستیم که همه آحاد جامعه می‌توانند در امر پژوهش مشارکت داشته باشند.

امرایی، اجرای ایده‌های روز را نیازمند پژوهش دانست و گفت: پژوهش کردن یعنی به دنبال نوآوری رفتن و ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به شهروندان، چرا که مدیریت شهری باید از حالت سنتی خارج و به سمت نوآوری برود.

وی به نقش رسانه در ایده‌پردازی و ارائه راهکارهای خلاقانه برای بهبود مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد: با ترکیج و تقویت پژوهش بدنبال آن هستیم که خدمات هرچه بهتر به عموم مردم ارائه شود.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir