نقره‌داغ صنوف متخلف بروجردی در طرح نظارت یلدایی

نقره‌داغ صنوف متخلف بروجردی در طرح نظارت یلدایی
شناسه خبـر : ۱۲۷۰۱۸ شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: واحد‌های صنفی که اقدام به گران‌فروشی اقلام مورد نیاز مردم در شب یلدا کنند سریعا در محل پلمپ می‌شوند.

امین خادمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج خبر در بروجرد، افزود: واحد‌های صنفی که اقدام به گران‌فروشی اقلام مورد نیاز مردم در شب یلدا کنند، سریعا در محل پلمپ می‌شوند.

وی اظهار داشت: گشت مشترک تنظیم بازار با محوریت اداره تعزیرات حکومتی بروجرد تشکیل و روزانه صبح و عصر بر بازار نظارت می‌کنند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: در ایام پیش رو قنادی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها‌ و واحد‌های عرضه کننده مرغ و گوشت  روزانه رصد می‌شوند.

خادمی افزود: شهروندان بروجردی هرگونه شکایت از اصناف در موارد گران‌فروشی و کم‌فروشی را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

وی همچنین با اشاره به کشف ۳۰۰ کیسه آرد قاچاق خارج از شبکه بیان کرد: طی یک ماه گذشته توسط گشت مشترک ستاد  تنظیم بازار مقدار ۳۰۰ کیسه آرد از انبار‌های غیر مجاز در شهرستان بروجرد کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: آرد‌های کشف شده بعد از تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی بروجرد از طریق شبکه توزیع بین نانوایان توزیع شده است.

پایان‌پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir