امدادرسانی به ۲۲ گرفتار در برف و کولاک

امدادرسانی به ۲۲ گرفتار در برف و کولاک
شناسه خبـر : ۱۲۶۹۰۵ جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی شب گذشته  اقدام به امدادرسانی به ۲۲ سرنشین خودروهای گرفتار در برف و کولاک کردند.

به گزارش موج خبر، حکمت‌الله هاشمی گفت: تصادف زنجیره ای چهار خودرو در کیلومتر ۳۲ جاده ابهر به قیدار ساعت ۲۲:۴۶ شب گذشته توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: در نتیجه برخورد خودوری ال ۹۰، پژوپارس و ۲ دستگاه نیسان، سه تیم‌عملیاتی ۹ نفره از پایگاه های امداد و نجات جاده ای دوتپه و قره آقاج همراه با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تصادف زنجیره ای پنج مصدوم و ۲ فوتی در صحنه حادثه داشت.
هاشمی خاطرنشان کرد: با تلاش تیم های عملیاتی حاضر در صحنه سه هموطن محبوس در خودروهای تصادفی رهاسازی شدند.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی اقدام به انجام کمک های اولیه و انتقال یک مصدوم به مراکز درمانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، پایان عملیات در این تصادف زنجیره ای را ۱:۱۲ بامداد بیان کرد.

هاشمی از واژگونی پژو پارس در کیلومتر ۵ آزادراه زنجان-قزوین خبرداد و اظهارداشت: این سانحه ساعت ۱۸:۷ توسط هموطنان به ندای امداد گزارش داده شد.

وی افزود: ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این سانحه یک مصدوم داشت که توسط تبم های عملیاتی فیکس و اقدامات اولیه انجام و تحویل اورژانس شد و عملیات ساعت ۱۸:۱۹ پایان یافت.

هاشمی از برخورد پراید با کوئیک در کیلومتر ۷۸ جاده آب بر - زنجان در ساعت ۱۱:۵۰ خبرداد و یادآوری کرد: برای امدادرسانی به مصدومان حادثه ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

وی تأکید کرد: این سانحه ۲ مصدوم داشت که تیم های عملیاتی اقدام به رهاسازی یک مصدوم محبوس در خودرو کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مصدومان حادثه پس از انجام کمک های اولیه تحویل عوامل اورژانس داده شد و این عملیات ساعت ۱۳:۳۶ ظهر روز گذشته پایان یافت.

هاشمی به امدادرسانی مسافران گرفتار در برف و کولاک خبرداد و تاکید کرد: ساعت ۲:۳۰ بامداد روز جاری سرنشینان ۹ خودروی عبوری در کیلومتر ۱۵ آزادراه زنجان-قزوین و جاده سلطانیه به خدابنده در برف و کولاک گرفتار شدند.

وی خاطرنشان کرد: سه تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی به در راه ماندگان اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی اقدام به بستن زنجیر چرخ و توزیع پتو به در راه ماندگان کردند.

هاشمی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

منبع: مهر

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir