شناسایی و انهدام باند سارقان گازوئیل از کامیون ها

شناسایی و انهدام باند سارقان گازوئیل از کامیون ها
شناسه خبـر : ۱۲۶۷۰۴ چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

با هوشیاری و تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان باند ۱۶ نفره سارقان گازوئیل شناسایی و در سه عملیات دستگیر شدند .

به گزارش موج خبر، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان، امرو در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وقوع سرقتهای بعنف و عادی گازوییل از کامیون ها و تریلری پارک شده در حاشیه جاده ها و مکانهای خلوت در جاده های استان ،شناسایی و دستگیری عاملان سرقت های فوق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی استان با تشکیل سه تیم با تلاش شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در مناطق احتمالی وقوع سرقت تعداد ۱۳ نفر از متهمان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های لازم نهایتا محل تردد و اختفاء تعدادی از آنان در یکی از محلات قدیمی بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در سه عملیات همزمان ۱۳ نفر از متهمان دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان ، تعدادی آلات و ادوات جرم از قبیل ۷ دستگاه پمپ برقی و ۸ عدد مشک گازوییل کشف و تعداد ۸ دستگاه خودرو متعلق به سارقان که با استفاده از آنها اقدام به سرقت گازوئیل می کردند توقیف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در اجرای دستور قضایی، متهمان تحت نظر قرار گرفتند و در تحقیقات بعمل آمده به ۶۰ فقره سرقت گازوئیل اعتراف کردند که با حضور متهمان صحنه های سرقت بازسازی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : با توجه به اقرار سارقان مبنی بر فروش گازوییل های سرقتی به مالخران افاغنه در یکی از محورهای فرعی و حاشیه ای بندرعباس، ضمن شناسایی مکان و مخفیگاه آنان، در یک عملیات ضربتی دیگر تعداد ۳ نفر از مالخران گازوئیل های سرقتی همگی تبعه افغانستان دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir