خلاقیت و ایده‌پردازی در بین دانش‌آموزان تقویت شود

خلاقیت و ایده‌پردازی در بین دانش‌آموزان تقویت شود
شناسه خبـر : ۱۲۶۶۵۳ چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

فرماندار بروجرد گفت: باید به شایستگی و شایسته سالاری و خلاقیت و ایده پردازی دانش‌آموزان توجه شود.

به گزارش موج خبر از بروجرد، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش بروجرد که در محل سالن کنفرانس اداره آموزش‌وپرورش برگزار شد، افزود: معلمان تلاش کنند تا دانش‌آموزان با پیشرفت‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند.

وی اظهار داشت: در این راستا از ظرفیت صنایع بزرگ شهرستان بروجرد و استان‌لرستان برای اردو‌های راهیان پیشرفت استفاده شود، این ظرفیت‌ها فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای بزرگ انقلاب به دانش‌آموزان باشد.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه اولویت اول آموزش‌وپرورش باید ارتقا تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان باشد گفت: وظیفه آموزش‌وپرورش تربیت نیروی انسانی است، چون آینده این کشور به دست همین نسل امروز رقم می‌خورد.

مرادی افزود: در این راستا باید به شایستگی و شایسته سالاری و خلاقیت و ایده پردازی دانش‌آموزان توجه شود.

وی ضمن تاکید بر تعامل آموزش‌وپرورش با اولیای دانش‌آموزان  اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان فرصت خوبی برای ارتباط و تعامل بین خانواده و مدرسه است.

وی بیان کرد: مسائل و مشکلات دانش‌آموزان در ارتباط اولیا با مدرسه بهتر حل و فصل می‌شود، در این راستا باید معلم، خانواده و دانش آموز در کنار یکدیگر باشند تا به ارتقای سطح دانش و سواد دانش آموزان کمک شود.

به گزارش خبرنگار موج خبر از بروجرد در ادامه پس از گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص مصوبات و دستورات جلسه، برای احیا و تجهیز اردوگاه دانش آموزی فیال، تعیین تکلیف مدارس و ساختمانهای قدیمی و مازاد، تعیین شهریه مدارس هیات امنایی تصمیماتی اتخاذ گردید و به منظور پیگیری و اجرای مصوبات در دستور کار شورای آموزش و‌پرورش قرار گرفت.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir