تکمیل خوابگاه مطالبه مهم دانشجویان علوم پزشکی لرستان است

تکمیل خوابگاه مطالبه مهم دانشجویان علوم پزشکی لرستان است
شناسه خبـر : ۱۲۵۴۲۸ سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، یکی از درخواست‌های دانشجویان را خوابگاه دانشجویی برشمرد و گفت: این خوابگاه ۵۵۰ نفره که اسکلت آن چند سال پیش زده شد در کرونا متوقف شد، به دنبال این هستیم که با استفاده از تهاتر و مولدسازی این خوابگاه را به ویژه را تکمیل کنیم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، بهرام دلفان عصر امروز در مراسم روز دانشجو که در سالن آمفی تئاتر مجتمع دانشگاهی علوم پزشکی گلدشت برگزار شد، با اشاره به پذیرش ۴ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف از کارشناسی تا تخصص، اظهار کرد: این دانشگاه تاکنون هزاران دانشجو تحویل جامعه داده است، هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی حدود ۳۰۰ نفر است.

وی تعداد بیمارستان‌های آموزشی استان را ۵ مرکز عنوان و تصریح کرد: ما در شهرهای الیگودرز، بروجرد، دورود و پل‌دختر هم آموزشکده داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه سایت اصلی ما در کمالوند است، گفت: در این سایت بیمارستان نیایش با ۶۱۱ تخت در حال ساخت است که تا ۲ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گفته دلفان کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان هم در سایت کمالوند در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

وی یکی از درخواست‌های دانشجویان را خوابگاه دانشجویی عنوان کرد و گفت: این خوابگاه ۵۵۰ نفره که اسکلت آن چند سال پیش زده شد در کرونا متوقف شد، به دنبال این هستیم که با استفاده از تهاتر و مولدسازی این خوابگاه را به ویژه را تکمیل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه در حوزه خوابگاه کار زیادی انجام ندادیم، خاطر نشان کرد: مطلوب این است که افراد و یا نهادی مانند مجلس که ساخت خوابگاه را تصویب می‌کنند، تامین اعتبار مورد نیاز را هم برای آن در نظر بگیرند.

دلفان گفت: نمی‌شود توقعی برای دانشجویان ایجاد کرد، اما به دلیل نبود اعتبار توقعات را برآورده نکرد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir