پلمپ مرکز خدمات زیبایی با مدرک پزشکی قلابی در بروجرد

پلمپ مرکز خدمات زیبایی با مدرک پزشکی قلابی در بروجرد
شناسه خبـر : ۱۲۵۲۳۷ دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: یک مرکز غیر مجاز کاشت با ادعای داشتن مدرک پزشکی شناسایی و پلمپ شد.

به گزارش موج خبر از بروجرد، مهدی زارعی ظهر امروز امروز در حاشیه پلمپ یک مرکز کاشت مو غیرمجاز در این شهرستان، در جمع خبرنگاران افزود: پیرو بازدیدهای مستمر کارشناسان معاونت درمان، یک مرکز غیرمجاز ارائه‌ خدمات کاشت‌ مو و اَبرو و زیبایی شناسایی  و پس از تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده، پلمپ و پرونده به مقام قضایی ارجاع شد.

وی اظهار داشت: کاشت مو در مرکز فوق‌ الذکر، توسط چند نفر کارآموز فاقد صلاحیت علمی و مدعی داشتن مدرک پزشکی انجام می‌شد و مراجعین تصور می‌کردند کاشت‌ مو توسط پزشک انجام می‌شود.

معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص کاشت مو، پزشکان واجد شرایط جهت انجام کاشت‌ مو، متخصصین پوست، جراحان پلاستیک و جراحان سر و گردن می‌باشند که دانشِ کافی در زمینه بیماری‌های پوست و مو را دارند.

زارعی، درمانگاه‌های تخصصی پوست و مو، مراکز جراحی محدود و بیمارستان‌‌هایی که بخش پوست با مسئولیت متخصص پوست دارند را از جمله مراکز مجاز کاشت‌ مو بیان کرد.

وی تاکید کرد: انجام کاشت‌ مو توسط پزشکان عمومی و تخصص‌های غیرمرتبط در مطب‌ها، غیرمجاز بوده و در صورت انجام کاشت مو توسط افراد غیرمجاز، برابر با قوانین و مقررات مربوطه برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir