برپایی نمایشگاه آثار هنری معلولین در الیگودرز

برپایی نمایشگاه آثار هنری معلولین در الیگودرز
شناسه خبـر : ۱۲۵۱۰۴ یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

به مناسبت روز جهانی معلولان، نمایشگاه نقاشی آثار معلولین هنرمند، با ۳۸ اثر هنری از ۵ نفر هنرمند معلول برپا شده و تا ۱۷ آذرماه در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ الیگودرز دایر است.

به گزارش موج خبر از الیگودرز، عصر امروز به مناسبت روز جهانی معلولان، نمایشگاه نقاشی آثار معلولین هنرمند باهمکاری اداره بهزیستی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه نیکوکاری رعد و مرکز مثبت زندگی ۵۵۵۵ در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ اداره ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز افتتاح شد.

مریم اکبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان الیگودرز در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین گفت : این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با ۳۸ اثر هنری از ۵ نفر هنرمند معلول تا روز ۱۷ آذرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ دایر است.

ابوذر پیرحیاتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز نیز در ادامه گفت : از شعار روز جهانی معلولان چنین برداشت می‌شود که نباید به محدودیت ناشی از معلولیت معتقد باشیم و این افراد توانمندی‌هایی دارند و نمایشگاه را مصداق روشن و بارز این شعار دانست.

گفتنی است در مراسم نکوهداشت روز معلولین که باحضور جمعی از مسئولین و خیرین برگزارشد از معلولین موفق در عرصه های مختلف تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir