الهامی: باختیم و چیزی جز شرمندگی و عذرخواهی برای من نمانده است/ باید امتیازات را از دهان شیر بیرون بکشیم

الهامی: باختیم و چیزی جز شرمندگی و عذرخواهی برای من نمانده است/ باید امتیازات را از دهان شیر بیرون بکشیم
شناسه خبـر : ۱۲۳۷۵۸ جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: باخت به صنعت نفت چیزی جز شرمندگی و عذرخواهی مقابل هواداران و خبرنگاران برای من نگذاشت.

به گزارش موج خبر، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان که به شکست 2 بر صفر مس انجامید، اظهار داشت: این برد را به تیم خوب صنعت نفت، بازیکنان این تیم و عبدالله ویسی تبریک می‌گویم. به داوران هم خسته نباشید می‌گویم که خیلی خوب داوری کردند. درباره بازی حرفی نمانده است که بگویم. همه راه‌ها را برای گلزنی امتحان کردیم و صاحب موقعیت گلزنی شدیم، اما نشد. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و نمی‌دانم این اتفاق چه دلیلی داشت.

«نتیجه‌ای که برای ما ثبت شد، چیزی جز شرمندگی و عذرخواهی مقابل هواداران و خبرنگاران برای من نگذاشت.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: شرایطی که فکر می‌کردم، برای ما رقم نخورد. قبل از گل چند موقعیت گلزنی داشتیم. توقعات ما در نیمه اول برآورده نشد و در نیمه دوم بهتر بودیم. بازیکنان خیلی خوب بازی کردند و نمی‌توانم به آنها «گیر» بدهم. من مقصر هستم و هنگامی که تیم می‌بازد، کار و تعویض‌ها بد است. من هم سردسته بدها هستم!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به انتقاد یک خبرنگار از عملکرد سجاد شهباززاده بیان کرد: او پس از مدت‌ها بازی کرد و مانند سایر بازیکنان بود. فکر نمی‌کنم شهباززاده بدتر از بقیه بوده باشد. قبول دارم که نتوانستیم گل بزنیم و در ضربه آخر مشکل داشتیم. اگر توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد، نتیجه دیگری رقم می‌خورد. فکر نمی‌کنم این‌قدر موقعیت نصیب ما شود و از آن استفاده نکنیم.

الهامی درباره فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی مس رفسنجان در نیم‌فصل لیگ برتر گفت: همه تیم‌ها برای نیم‌فصل تقویت می‌شوند و ما هم چنین کاری خواهیم کرد. لیست تیم پُر است و باید شرایط لازم را ایجاد کنیم. مسئولیت این شکست را می‌پذیرم و از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم، اما شرایط در نیم‌فصل به گونه‌ای است که باید اعاده حیثیت کنم. مس رفسنجان وقتی اینقدر مالک توپ و میدان است، باید از فرصت‌ها استفاده کنیم. با این حال نمی‌توانم بازیکن خاصی را مقصر بدانم.

وی مجدداً خودش را مقصر شکست مس رفسنجان دانست و خاطر نشان کرد: از مدیرعامل باشگاه تا اعضای تدارکات، کسی جز ساکت الهامی مقصر نیست. وقتی شکست می‌خوریم، خودم به نشست خبری می‌آیم و مسئولیت باخت را می‌پذیرم. شرمنده هواداران هستم و از پورمحمدی (مدیرعامل مس رفسنجان) و همه بازیکنان عذرخواهی می‌کنم. شاید باید راه دیگری انتخاب می‌کردیم که نشد.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه عملکرد شاگردانش کیفیت بدی نداشت، عنوان کرد: همه صحبت‌های من، چیزی از ارزش‌های صنعت نفت و عبدالله ویسی کم نمی‌کند. همانطور که سه پیروزی به دست آوردیم و از آن شرایط خارج شدیم، باید برای شروع مجدد کار کنیم. باید از سپاهان و پرسپولیس امتیاز بگیریم و کار سختی داریم. امیدوارم بچه‌ها هم شرایط را درک کنند.

الهامی در مورد وضعیت مصدومیت مجید نصیری اظهار داشت: نصیری نمی‌تواند نفس بکشد و مصدومیت او جدی بود.

وی راجع به اینکه مس رفسنجان هنوز به مصاف تیم‌هایی چون پرسپولیس، ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان نرفته است، تصریح کرد: شرایط بر وفق مراد ما نبود، اما باید با حواس جمع پیش برویم تا به مشکل نخوریم. خودمان این شرایط را برای خودمان ایجاد کردیم و در دیدارهایی که باید امتیاز می‌گرفتیم، امتیاز نگرفتیم. حالا باید امتیازات را از دهان شیر بیرون کشید. اشتباهاتی را که کردیم، باید جبران کنیم و کارمان خیلی سخت است.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir