سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر: حکم جدیدم در فدراسیون در حد مشاوره است/ لژیونرها به اردوی آخر اضافه می‌شوند

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر: حکم جدیدم در فدراسیون در حد مشاوره است/ لژیونرها به اردوی آخر اضافه می‌شوند
شناسه خبـر : ۱۲۲۷۹۶ شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: لژیونرها تا اردوی آخر قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه قادر به حضور نخواهند بود و در اردوی نهایی به جمع ما اضافه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا-اقیانوسیه در حالی از اواسط ژانویه 2024 آغاز می‌شود که تیم ایران نیز در آن شرکت می‌کند و امیدوار است تا با کسب عنوان قهرمانی، بتواند سهمیه حضور در پارالمپیک پاریس را به دست بیاورد.

 

در صورتی که این سهمیه در تایلند کسب نشود، ملی‌پوشان راهی فرانسه خواهند شد تا در آخرین رویداد انتخابی پارالمپیک با حضور تیم‌هایی از قاره‌های مختلف شرکت کنند.

محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در گفت‌وگو با موج خبر، درباره برنامه تیم ملی تا زمان حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: سه مرحله اردو تا زمان اعزام به مسابقات آسیا-اقیانوسیه و انتخابی پارالمپیک پیش‌بینی شده است تا ملی‌پوشان را به آمادگی لازم برسانیم. این اردوها در حین برگزاری مسابقات لیگ و بدون حضور لژیونرهاست. در واقع لژیونرها تا اردوی آخر قادر به حضور نخواهند بود و در اردوی نهایی به جمع ما اضافه می‌شوند.

وی ادامه داد: این اردوها برای حفظ آمادگی بازیکنان داخلی و احتمالاً تغییرات در نفرات و استفاده از برخی بازیکنان در پست‌های مورد نیاز تشکیل می‌شود.

دستیار در مورد حکم جدیدش در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان و انتصاب به‌عنوان «مشاور رئیس در امور اجرایی فدراسیون» گفت: با توجه به اینکه سال‌ها در فدراسیون حضور داشتم و حتی در دوره‌ای معاون فنی این فدراسیون بودم، شاید بتوانم در این برهه از زمان به فدراسیون کمک کنم و نه تنها در رشته بسکتبال، بلکه در کلیه رشته‌ها کمک حال فدراسیون باشم.

وی در پایان تصریح کرد: این حکم در حد مشاوره است و سعی خواهم کرد که اولویت اول تشکیل اردوها و موضوع شاکله تیم ملی باشد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir