وزیر ارشاد کدام کتاب را برای خواندن پیشنهاد کرد

وزیر ارشاد کدام کتاب را برای خواندن پیشنهاد کرد
شناسه خبـر : ۱۲۲۶۲۲ جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

هم‌زمان با هفته کتاب، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابی را که به رئیس جمهور هدیه داد، برای مطالعه پیشنهاد کرد.

به گزارش موج خبر،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته کتاب در جدیدترین توئیت خود در صفحه اجتماعی ایکس، کتاب (کَی‌لانَنسی) اثر ولیدالخالدی را که در جلسه امروز هیات دولت به رئیس جمهور هدیه کرده، برای مطالعه پیشنهاد کرد.

 

متن توئیت محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

«قصد داشتم به مناسب آغاز هفته‌ی_کتاب، کتابی ارزشمند و ممتاز به آیت‌الله رئیسی هدیه کنم؛ امروز در  جلسه دولت، کتاب اثرگذار و مهم «تا فراموش نکنیم» (کَی‌لانَنسی) اثر ولیدالخالدی را به ایشان هدیه کردم؛ این اثر ماجرای غم‌انگیز ویرانی و اشغال صدها روستای فلسطین_عزیز و کشتار، اخراج و آوارگی مردمان شریفش به دست وحوش رژیم جعلی اسرائیل است.

«تا فراموش نکنیم» حاوی تصاویر و رویدادهای تکان‌دهنده‌ای  است که تاریخ رسمی جهان سعی دارد آن را اساساً انکار کند و یا به بوته‌ی فراموشی بسپارد.»

کتاب «تا فراموش نکنیم» نوشته ولید الخالدی ترجمه امیرحسین بابالار، ماجرای غم انگیز ویرانی و اشغال 418 روستای فلسطینی، که نسخه عربی آن در   سال 1379 برنده جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایرانی شده بود.

پیش از این روز 15 مهر به عنوان روز حماسه جوانان فلسطینی و 25 مهر روز نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی در تقویم رسمی کشور تصویب شده است.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir