رتبه 9 کنکور تجربی: در درس خواندن به ائمه‌اطهار متوسل می‌شدم

رتبه 9 کنکور تجربی: در درس خواندن به ائمه‌اطهار متوسل می‌شدم
شناسه خبـر : ۱۲۱۳۲۵ چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

رتبه نهم کنکور سراسری در گروه آزمایشی تجربی با بیان اینکه همواره در درس خواندن به ائمه اطهار توسل می‌کردم، گفت: در هیات‌ها و مراسم‌های مذهبی شرکت می‌کردم و این برنامه‌ها آسیبی به درس خواندنم نمی‌زدند.

رضا یوسفوند رتبه نهم کنکور سراسری در گروه آزمایشی تجربی در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، اظهار کرد: درس خواندن برای کنکور را از پایه دهم شروع کردم.

وی خاطرنشان کرد: ماه‌های نزدیک به کنکور میزان ساعات مطالعه افزایش یافت، به طوری که روزانه ۱۲ ساعت درس می‌خواندم.

تا قبل از سال آخر مدرسه در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده بودم، اما در پایه دوازدهم در چند کلاس آنلاین حضور پیدا کردم.

یوسفوند با بیان اینکه برای شرکت در کنکور تنها چند کلاس آنلاین را شرکت کردم، افزود: تا قبل از سال آخر مدرسه در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده بودم، اما در پایه دوازدهم در چند کلاس آنلاین حضور پیدا کردم.

رتبه نهم کنکور سراسری در گروه آزمایشی تجربی با بیان اینکه خانواده در مسیر درس خواندن خیلی حمایتم کردند، گفت: اگرچه گاهی سر و صداهایی بود، اما اغلب خانواده شرایط را برایم فراهم می کردند و محیط خانه را آرام نگه می داشتند.

وی با بیان اینکه بعد از کنکور انتظار رتبه هشتم تا دوازدهم را داشتم، گفت: تا اینکه نتایج کنکور آمد و رتبه ۹ را کسب کرده بودم.

رتبه نهم کنکور سراسری در گروه آزمایشی تجربی خاطرنشان کرد: قصد دارم پزشکی دانشگاه تهران درس بخوانم و در آینده برای کشورم خدمت کنم.

وی با بیان اینکه همواره در درس خواندن به ائمه اطهار توسل می‌کردم، افزود: در هیات‌ها و مراسم‌های مذهبی شرکت می‌کردم و این برنامه‌ها آسیبی به درس خواندنم نمی‌زدند.

یوسفوند به دانش‌آموزانی که قصد شرکت در کنکور آینده را دارند توصیه کرد: به نتایج آزمون‌های آزمایشی توجه نکنید و تنها تلاش‌تان برای بهترین شدن در کنکور باشد.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir