لزوم تسریع در توزیع تجهیزات اطفای حریق در شهرستان‌های لرستان

لزوم تسریع در توزیع تجهیزات اطفای حریق در شهرستان‌های لرستان
شناسه خبـر : ۱۲۰۹۸۷ چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰

خرم‌آباد - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بر لزوم تسریع در توزیع تجهیزات اطفای حریق جنگل‌ها در شهرستان‌های این استان تأکید کرد.

به گزارش موج خبر، حسین میرزایی در شورای معاونین اداره کل منابع طبیعی لرستان بر لزوم ساماندهی، تعمیر و تجهیز ناوگان خودرویی ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها تأکید کرد.

وی بر تداوم برگزاری جلسات با شبکه تشکل‌های مردمی و تسریع در توزیع تجهیزات اطفا حریق تأکید کرد و گفت: حل مشکل پاسگاه حفاظتی «شول آباد» نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در ادامه بر لزوم تسریع در برگزاری مناقصه فاز دوم ساختمان اداری اداره کل تأکید کرد و گفت: پیگیری راه‌اندازی پنجره واحد مدیریت زمین، پیگیری اجرای مطلوب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پیگیری اعطای تسهیلات برای اجرای پروژه‌ها نیز باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

سرهنگ امیری فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی لرستان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص پروژه پیشگیری از وقوع و اطفای حریق و آخرین آمار آتش‌سوزی در سطح استان را ارائه داد.

وی در ادامه تذکرات لازم در خصوص راه‌اندازی کانون‌های یادگیری، استفاده از تشکل‌های بند ب ماده ۲۹، فعال‌کردن تعاونی‌های بهره‌برداری، نظارت بر اکیپ اطفای حریق شهرستان‌ها، جانمایی پاسگاه‌های حفاظتی، پیگیری اخذ اعتبارات سال ۱۴۰۲ و کنترل مناطق بن خیز برای پیشگیری از کت‌زنی را یادآوری شد.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir