هزار و 330 داوطلب کنکور در پل‌دختر به رقابت می‌پردازند

هزار و 330  داوطلب کنکور در پل‌دختر به رقابت می‌پردازند
شناسه خبـر : ۱۲۰۹۰۱ یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

مدیرآموزش و پرورش پل‌دخترگفت: یک‌هزارو 330 داوطلب در رشته‌های مختلف در کنکور سراسری تیرماه جاری این شهرستان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش موج خبر از پل‌دختر، محمد شفیعی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش این شهزرستان، اظهار کرد: آزمون کنکور همزمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه جاری در شهرستان پل‌دختر برگزار خواهد شد.

وی افزود: از یک‌هزار و ۳۳۰ شرکت کننده در آزمون سراسری کنکور در شهرستان پل‌دختر ۵۴۰ نفر پسر و ۷۹۰ نفر دختر هستند.

مدیر آموزش و پرورش پل‌دختر گفت: شرکت کنندگان در کنکور سراسری تیرماه در پل‌دختر در ۱۲ حوزه امتحانی شامل سه حوزه مختلط، پنج حوزه مختص دختر و چهار حوزه ویژه پسران به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: صبح چهارشنبه ۱۴ تیرماه گروه آزمایشی علوم ریاضی ۳۱ داوطلب شامل ۲۷ پسر و چهاردختر و علوم انسانی ۳۷۶ نفر شامل ۲۲۰ دختر و ۱۵۶ پسر به رقابت می‌پردازند.

شفیعی یادآور شد: عصر روز چهارشنبه گروه هنر ۳۰ نفر شامل ۲۱ دختر و ۹ پسر در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی افزود: صبح روز پنج‌شنبه گروه آزمایشی علوم تجربی ۸۴۴ شرکت کننده شامل ۵۱۵ دختر و ۳۲۹ پسر و عصر همین روز گروه زبان‌های خارجه ۴۹ داوطلب شامل ۳۰ دختر و ۱۹ پسر با هم رقابت می‌کنند.

مدیرآموزش و پرورش پل‌دختر گفت: امسال شرکت کنندگان در آزمون سراسری در این شهرستان در حوزه ‌های اداره آموزش و پرورش و پیام نور پذیرای شرکت کنندگان کنکور سراسری هستند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir