نجات ۵ کوهنورد گرفتار در کوه‌های دورود

نجات ۵ کوهنورد گرفتار در کوه‌های دورود
شناسه خبـر : ۱۲۰۶۱۶ دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۰

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دورود از نجات گروه ۵ نفره از کوهنوردان اصفهانی گرفتارشده در ارتفاعات روستای سراب بیشه این شهرستان خبر داد.

 به گزارش موج خبر از دورود محسن نصیری در گفتگو با رسانه‌ها گفت: با اعلام مرکز کنترل و عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر(EOC) مبنی بر گیرافتادن یک تیم کوهنوردی ۵ نفره در ارتفاعات روستای سراب بیشه، تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دورود به همراه تیمی از هیئت کوهنوردی باهماهنگی بعمل آمده باراه آهن ناحیه لرستان و در اختیار قرار دادن درزین، به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این تیم امدادی با درزین راه آهن به نزدیکترین مسیر انتقال و بعد از پیمایش مسیر رودخانه سزار و صخره های صعب العبور به موقعیت گزارش شده کوهنوردان رسیدند و پس از انجام عملیات امداد رسانی، گرفتارشدگان به روستای چشمه سرنجه انتقال یافتند. 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دورود خاطرنشان کرد: عملیات امداد رسانی با تلاش نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر  و همکاری هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی دورود ساعت ۲٠ با موفقیت به پایان رسید و تمامی‌کوهنوردان سالم به منطقه امن انتقال یافتند.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir