اعزام حجاج از فرودگاه خرم‌آباد به ۱۴۰۳ موکول شد

اعزام حجاج از فرودگاه خرم‌آباد به ۱۴۰۳ موکول شد
شناسه خبـر : ۱۲۰۵۰۹ پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

استاندار لرستان گفت: در سال آینده با قول‌هایی که سازمان حج و زیارت کشور و سازمان هواپیمایی کشوری داده‌اند، حجاج لرستانی از فرودگاه خرم‌آباد عازم عربستان خواهند شد.

به گزارش گروه اجتماعی موج خبر، امسال تعداد یک هزار و 335 لرستانی در قالب 9 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

نخستین کاروان حجاج لرستان در تاریخ 6 خردادماه از فرودگاه بین‌المللی حضرت امام (ره) عازم سرزمین وحی می‌شوند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در حاشیه جلسه با دست اندرکاران حج و زیارت لرستان، اعلام کرد:  در سال آینده با قول‌هایی که سازمان حج و زیارت کشور و سازمان هواپیمایی کشوری داده‌اند با تمهید شرایط، حجاج لرستانی را در فرودگاه خرم‌آباد بدرقه خواهیم کرد.

این سخنان در حالی است که پیش از این «فرهاد زیویار» استاندار لرستان در تاریخ 18 اردیبهشت ماه امسال از آمادگی فرودگاه خرم آباد برای ارائه خدمات و تشریفات پروازی به حجاج بیت‌الله‌الحرام خبر داده بود.

با توجه به تعطیلی فرودگاه کرمانشاه قرار بود که انتقال زائران لرستان برای حج تمتع از فرودگاه لرستان انجام شود که این اتفاق رخ نداد و تمام زائران لرستان از فرودگاه امام خمینی عازم عربستان می‌شوند.

با توجه به این تغییرات استاندار لرستان مجددا اعلام کرد:پیگیری‌های لازم برای اعزام زائران از فرودگاه خرم‌آباد برای سفرهای زیارتی حج تمتع، عمره مفرده، عتبات عالیات و سوریه پس از عملیات حج 1402 انجام و از ظرفیت فرودگاه شهدای خرم‌آباد استفاده خواهد شد.
 

 

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir