تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در لرستان

تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در لرستان
شناسه خبـر : ۱۲۰۲۵۴ یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه‌های متعددی از جمله معرفی معلمان فداکار، تجلیل از معلمان نمونه، دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری و رییس جمهور را در دستور کار داریم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، رضا عزتی امشب در اختتامیه چهارمین جشنواره «خ مثل خبرنگار» که به مناسبت روز معلم و تجلیل از برگزیدگان جشنواره انجام شد، اظهارکرد: امسال برای بزرگداشت هفته معلم پیشنهادی را مطرح کردیم که در راستای آن مدیران و مسئولان استانی برای تکریم مقام معلم در مدارس حضور پیدا کنند.

به گفته وی تاکنون ۴۰ نفر از مدیران اعلام آمادگی کرده‌اند که روزمعلم در مدارس حضور پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به پروسه انتخاب معلمان نمونه اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۸۴۳ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد در نهایت ۸۱۷ نفر به مرحله منطقه‌ای و ۹۱ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

عزتی بیان کرد: ۶ نفر از معلمان استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرد، اما متاسفانه امسال معلم نمونه کشوری نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد معلم فداکار و ایثارگر در استان زیاد است، عنوان کرد: اما خیلی از معلمان فرم انتخاب معلم نمونه را پر نمی‌کنند، زیرا معتقد هستند که کار برای رضای خدا نیاز به فرم پر کردن ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه‌های متعددی از جمله معرفی معلمان فداکار، تجلیل از معلمان نمونه، دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری و رییس جمهور را در دستور کار داریم.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir