تقویت دوره‌های تخصصی و مهارت‌های کاربردی دانشجویان دانشگاه لرستان

تقویت دوره‌های تخصصی و مهارت‌های کاربردی دانشجویان دانشگاه لرستان
شناسه خبـر : ۱۲۰۲۲۸ جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

مدیر مرکز نوآوری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان از برگزاری و تقویت دوره‌های تخصصی و مهارت‌های کاربردی دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج خبر، سروش آزادبخت امروز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پنجشنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح، کارگاه آموزش فتوشاپ مقدماتی و پیشرفته توسط مرکز نوآوری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با همکاری باشگاه کارآفرین دانشجویی مادوکای این دانشگاه با تدریس «محمدحسن بیرانوند»، برگزار شده است و تداوم دارد.

وی گفت: این کارگاه آموزشی مختص نیم‌سال دوم تحصیلی است و در سالن اجتماعات مرکز نوآوری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان برگزار شده است و تداوم دارد.

مدیر مرکز نوآوری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، افزود: ارتقای مهارت‌های کاربردی دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این‌گونه کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌محور است.

آزادبخت، گفت: امروزه دانشگاه‌ها و سازمان‌هایی پیشرو محسوب می‌شوند که به امر توسعه و آموزش منابع انسانی تأکید و اهتمام دارند و در فعالیت‌های آموزشی به دو اصل ارتقا اثربخشی و کارایی آموزش توجه می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این راستا آموزش‌های عمومی و تخصصی کوتاه‌مدت نقش بسیار مؤثر و حیاتی را ایفا کرده‌اند.

مدیر مرکز نوآوری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، افزود: بر این اساس معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در نظر دارد برای توانمندسازی و آماده کردن دانشجویان برای بازار کار، برگزاری دوره‌های تخصصی و مهارت‌های کاربردی را تقویت کند.

آزادبخت، اظهار داشت: آشنایی با محیط کار نرم‌افزار فتوشاپ، آموزش نوار ابزارها، Adjustment ها شامل Brightness، Contrast و Levels، آشنایی با هیستوگرام، آشنایی با رنگ‌ها، ساخت Mask و خاصیت آن‌ها در فتوشاپ، ساخت SmartObject، ترکیب لایه‌ها با یکدیگر و انتقال تصاویر، «ذخیره عکس با فرمت‌های مختلف»، «مونتاژ و تکمیل فرآیند ادیت روی عکس» و سایر مباحث تحخصصی این حوزه از جمله مباحث و سرفصل‌های آموزشی کارگاه است.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir