تجلیل از معلمان نمونه لرستان/ ۲۰۰ برنامه ‌هفته معلم اجرا می‌شود

تجلیل از معلمان نمونه لرستان/ ۲۰۰ برنامه ‌هفته معلم اجرا می‌شود
شناسه خبـر : ۱۲۰۱۴۴ پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از تجلیل از معلمان نمونه این استان خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، رضا عزتی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت مقام معلم لرستان اظهار داشت: معلمان مهم‌ترین سرمایه آموزش‌وپرورش برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت  هستند.

وی افزود: جایگاه معلم بر کسی پوشیده نیست، چون معلمان پیامبران علم و دانش هستند و با معجزهٔ خود باعث رویش نهال علم و اندیشه در باور انسان‌ها می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه اقدامات بزرگداشت مقام معلم در این استان از اوایل اسفندماه سال گذشته شروع‌ شده است، عنوان کرد: بیش از 2800 معلم فرم خوداظهاری را در سامانه ذی‌ربط برای اعلام معلم نمونه پرکرده‌اند و در نهایت 91 نفر به مرحله استانی راه‌یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه شش نفر پس از ارزیابی‌ها به‌عنوان معلم نمونه استانی معرفی می‌شوند، بیان کرد: در مراسم بزرگداشت مقام معلم علاوه بر 91 نفر مرحله استانی 25 معلم نمونه و سرآمد که فرم خوداظهاری را پر نکرده‌اند نیز تجلیل می‌شوند.

پرویز عبدی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه تعلیم‌وتربیت اساسی‌ترین کار در جامعه انسانی بوده و این رسالت خطیر به دوش معلم است، گفت: همه شرایط برای تجلیل معلمان این استان مهیاست.

وی با اشاره اینکه بیش از 200 برنامه در راستای گرامیداشت هفته معلم در شهرستان‌ها و مناطق لرستان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مراسم تجلیل از مقام معلم در همه شهرستان‌ها، دیدار جداگانه جمعی از فرهنگیان با مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، تبلیغات محیطی، نمایشگاه عملکرد آموزش‌وپرورش در یک سال گذشته، معرفی معلمان شهید، سخنرانی مدیرکل و رؤسای آموزش‌وپرورش پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برپایی میز شمیم خدمت از دیگر برنامه‌های هفته معلم در این استان است.

انتهای پیام/ 644/.

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir