کارکنان و فرهنگیان لرستانی با لباس پاسداری درمحل کارخود حاضر شدند

کارکنان و فرهنگیان لرستانی با لباس پاسداری درمحل کارخود حاضر شدند
شناسه خبـر : ۱۱۹۱۷۴ شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

در پی اقدام خبیثانه و ننگین اروپا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیر کل و کارکنان ستادی آموزش و پرورش، با لباس پاسداری در محل کار خود حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار موج خبر، رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اقدام نسنجیده و نابخردانه پارلمان اروپا، اظهار داشت: بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روزافزون استقبال از دستاوردهای آن برای امنیت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، زمینه ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به آن شده است.

وی، افزود: بدیهی است که این گونه اقدامات فرافکنانه نه تنها ذره‌ای از محبوبیت و گستردگی نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران و ملت‌های منطقه نخواهد کاست، بلکه سبب خواهد شد که آنها در حمایت از این شجره طیبه متحدتر از قبل شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، اقدام پارلمان اروپا را کینه‌توزانه و بزدلانه دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همچنان بزرگ‌ترین نهاد مبارزه با تروریسم در دنیا است و این اقدام خصمانه اروپا، نه تنها کوچک‌ترین خدشه‌ای برعزم و اراده این نهاد مقدس در برخورد با استکبار و تروریست، وارد نمی‌کند بلکه این اقدام موجب رسوایی کشورهای اروپایی حامی تروریست در رأس آنها آمریکای جنایتکار و صهیونسیم بین الملل است.

بنا بر این گزارش، کارکنان آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان هم با لباس فرم سپاه و بسیج در محل کار خود حاضر شده و این اقدام پارلمان اروپا را محکوم کردند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir