نقره داغ واحدهای صنفی متخلف در لرستان؛ ۶۷۰۰ پرونده تخلفاتی تشکیل و ۹۲ میلیارد تومان جریمه اعمال شد

نقره داغ واحدهای صنفی متخلف در لرستان؛ ۶۷۰۰ پرونده تخلفاتی تشکیل و  ۹۲ میلیارد تومان جریمه اعمال شد
شناسه خبـر : ۱۱۸۵۲۵ شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهادکشاورزی لرستان ازانجام بیش از ۹۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و نانوایی‌های سطح لرستان خبر داد و گفت: این تعداد بازرسی منجر به ۶ هزار و ۷۳۷ فقره پرونده تخلفاتی شده است.

 جواد احمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، با اشاره به انجام بیش از ۹۳ هزار مورد بازرسی از از واحدهای صنفی و نانوایی‌های سطح لرستان، اظهار کرد: این تعداد بازرسی منجر به ۶ هزار و ۷۳۷ فقره پرونده تخلفاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان جریمه این تعداد پرونده تخلفی بالغ بر ۹۲ میلیارد تومان بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهادکشاورزی لرستان از پلمب ۱۵۹ واحد صنفی و تولیدی در سطح استان خبر و ادامه داد: ۲۱ انبار احتکار کالا به مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون کشف شده است.

احمدپور بیان داشت: نظارت بر کار توزیع کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، قندوشکر، مرغ و گوشت منجمد توسط ۷۰ تیم با همکاری تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به انجام ۴۰ هزار و ۵۹۷ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان، افزود: از مجموع ۶ هزار تخلف عنوان شده، ۲ هزار مورد آن برای نانوایی‌ها است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهادکشاورزی لرستان، گران فروشی کم فروشی، تعطیلی خودسرانه و عدم درج قیمت را عمده‌ترین موارد تخلفات ثبت شده از سطح واحدهای صنفی و نانوایی‌های استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir