احداث ۱۶۸ مدرسه جدید ‌به جای مدارس کانکسی‌

احداث ۱۶۸ مدرسه جدید ‌به جای مدارس کانکسی‌
شناسه خبـر : ۱۱۸۳۹۵ یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه درمانگاه فرهنگیان و خانه معلم در شهرستان پلدختر احداث می شود گفت: در طرح شهید پناهی ۱۶۸ مدرسه در استان لرستان احداث می‌شود.

به گزارش موج خبر در پلدختر،  رضا عزتی  عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش در سفر به لرستان قول اعتبارات برای مناطق سیل‌زده را دادند اظهار داشت: اگر این کار اتفاق بیفتد یک انقلاب مدرسه‌سازی در استان لرستان و شهرستان پلدختر صورت می‌گیرد.  

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد درمانگاه فرهنگیان و خانه معلم در پلدختر افزود: سعی می‌کنیم در اسرع وقت یک ساختمان برای این درمانگاه فرهنگیان درنظر گرفته شود تا استارت درمانگاه و خانه معلم برای فرهنگیان پلدختر زده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ضرورت استفاده از فرصت خدمت‌گزاری به مردم عنوان کرد: دنبال این نباشیم کارها را به صورت تزئینی و تشریفاتی انجام بدهیم چون این نوع کار کردن برای نیروهای انقلابی سم است، باید کارها را به صورت جدی انجام و پیگیری کرد.

وی بیان کرد: تاکنون در آموزش و پرورش لرستان در راستای حوادث و اغتشاشات اخیر 550 جلسه توجیهی برای معلمان، مربیان پرورشی و دانش‌آموزان سراسر استان برگزار شده که خوشبختانه جز موارد جزئی مشکلات خاصی در مدارس استان نداشتیم.

عزتی به استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل برای مدارس نیمه‌کاره استان تاکید کرد و گفت: اگر طرح شهید پناهی اجرا شود که وزیر وعده آن را دادند 168 مدرسه به جای مدارس کانکسی در استان لرستان احداث می شود که انقلاب مدرسه‌سازی در استان لرستان محسوب می‌شود که از این تعداد 24 مدرسه در شهرستان پلدختر قرار دارد.

وی تصریح کرد: زمین‌های چمن مصنوعی آموزش و پرورش توسط شورای شهر و  شهرداری زیرسازی شده و طرح‌های شهید سلیمانی با پیگیری‌های نماینده پلدختر به نتیجه می رسد . 

انتهای پیام/646/..

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir