ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات کشاورزی لرستان ضروری است

ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات کشاورزی لرستان ضروری است
شناسه خبـر : ۱۱۷۶۶۴ جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان در زمینه ایجاد شرایط برای احداث صنایع تبدیلی درحوزه کشاورزی از جمله انار، انجیرو سایر محصولات دراستان تلاش کنند.

به گزارش روز پنجشنبه موج خبر از پل‌دختر، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی امشب در مراسم معارفه امام جمعه جدید معمولان اظهار کرد: شهر معمولان با دارابودن موقعیت جغرافیایی، مواهب طبیعی، نیروی انسانی توانمند و متعهد نقش ممتازی در دوران دفاع مقدس و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی علی‌رغم تهدیدهای دشمن ایفا و شهدا، جانبازان و آزادگانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و شایسته خدمت‌گذاری در خورشان است.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در گذشته کاستی‌هایی داشتیم که مسئولان باید آنها را شناسایی و برطرف کنند و عملکرد چرخه اداری و سازمانی مورد رضایت مردم باشد که در غیر این صورت تدبیر آن سازمان یا اداره در تراز انقلاب اسلامی نیست و باید تحول ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بنابر این مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و تمام مسئولان و دست اندرکاران باید به طور اساسی به فکر جبران کاستی‌ها و ایجاد تحول در راستای افزایش رضایت‌مندی  مردم باشند.

وی بر حضور پرشور در نماز جمعه تاکید کرد و افزود: نماز جمعه در فراز و نشیب‌ها نقش نردبانی را ایفا کرده که انقلاب اسلامی را از آن عبور داده و دشمنان روی تعداد شرکت کنندگان در این فریضه عبادی سیاسی محاسبه می‌کنند.

شاهرخی یادآورشد: درخواست از مسئولان استانی برای حضور در شهرستان‌ها از وظایف مدیران شهرستانی است که به عنوان یک ضعف در استان احساس می‌شود و باید برطرف شود و مدیران شهرستانی باید زمینه حضور مسئولان و بیان مطالبات منطقی ، علمی و کارشناسی مردم در حضور آنان را ایجاد کنند.

وی افزود: مسئولان  در شورای برنامه ریزی استان لرستان حضور فعال داشته باشند تا نیازهای مناطق مختلف برحسب اولویت‌ها در این شورا تصویب شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان در زمینه ایجاد شرایط برای احداث صنایع تبدیلی درحوزه کشاورزی از جمله انار، انجیر و سایر محصولات دراستان تلاش کنند.

شاهرخی افزود: مسئولان در دیدارهای مردمی از نزدیک مسایل و مشکلات آنان را مورد بررسی و پی‌گیری قرار دهند و در این نشست‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir