وحدت‌شکنی هدف اصلی دشمنان است/ ملت ایران خواهان برخورد با عوامل حادثه تروریستی شیراز

وحدت‌شکنی هدف اصلی دشمنان است/ ملت ایران خواهان برخورد با عوامل حادثه تروریستی شیراز
شناسه خبـر : ۱۱۷۵۳۳ جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

امام جمعه پل‌دختر گفت: مردم بدانند آمریکا و اسرائیل، دشمنان قسم‌خورده ملت ایران و دنبال وحدت‌شکنی و تفرقه بین شیعه و سنی هستند.

به گزارش موج خبر از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: استکبار جهانی، آل‌سعود و انگلیس خبیث ازوحدت ملت ایران در هراس و عصبانی هستند و امروز از این که شیعه و سنی و همه اقوام ایرانی زیر پرچم جمهوری اسلامی جمع شده‌اند به شدت ناراحت و متنفر هستند.

وی افزود: ما پیرو قرآن هستیم که می‌فرماید به ریسمان الهی چنگ زنید و متفرق نشوید و امروز برادر شیعه و اهل سنت در کنار هم و دست در دست هم زیر پرچم اسلام، قرآن و جمهوری اسلامی با رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان در برابر تمام توطئه‌های دشمن ایستاده‌اند واین باب میل دشمنان اسلام وبدخواهان ایران قوی نیست.

 امام جمعه پلدختر گفت: دشمنان به هر قیمتی که شده می‌خواهند وحدت در ایران را بر هم بزنند و در این راستا تمام تلاش خود را به بهانه‌های مختلف ازجمله در این روزها با چهلم چهلم هایی که به کار می‌برند، دنبال اقدام‌های شوم خود هستند که نتیجه آن در حرم متبرک شاهچراغ(ع) دیده شد.

وی افزود: ملت شجاع ایران ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی و اعلام انزجار از فتنه‌گران براساس عهدی که با ولایت بسته‌اند، از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد و به شدت خواستار برخورد جدی قوه قضاییه با عوامل ترور مردم و اغتشاش‌گران مزدور هستند.

موسوی حادثه تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ را محکوم کرد و یادآورشد: این حادثه و هتک حرمت به حرم مطهر در شیراز وقتل عام مردم و زائران را به امام زمان(عج)و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گوییم که این حادثه موجب جان‌باختن تعدادی از مردم بی‌گناه و مومن در حرم مطهر شاه‌چراغ شد.

وی افزود: مردم انقلابی و ولایت‌مدار ایران قوی و اسلامی متوجه باشند آمریکا، اسرائیل و آل سعود خائن دست کثیف‌شان یک‌بار دیگر با این ترور کور آغشته به خون مردم بی‌گناه شد.

امام جمعه پلدختر گفت: دشمن دنبال یک سناریو در ایران اسلامی است و آن روز که آل سعودی‌های خائن در زمان جنگ با داعش در سوریه گفتن جنگ را به داخل ایران خواهیم کشاند، شاید از آن به خواب پریشان برای آنها تعبیر شد.

وی افزود: با حمایت مالی آل‌سعود و دلارهای نفتی آنها، عده‌ای مزدور دارند جان هم‌وطنان ما و مردم بی‌گناه و سربازان امام زمان(عج) از نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج را می‌گیرند که ملت باید هوشیار باشند.

موسوی یادآورشد: مردم باید هوشیار باشند هم‌چنان‌که صف مردم ایران اسلامی از اغتشاش‌گران به طور کامل جدا است و ملت ایران با نجابت و با کرامت هستند و آنهایی که دست به جنایت می‌زنند، مزدوران کثیفی هستند که قصد آنها قتل‌عام مردم است.

 وی افزود: آنها ابتدا اموال عمومی را تخریب کردند، امنیت را در خیابان‌ها با آتش‌زدن اموال عمومی بر هم زدند و هتک حیثیت به پرچم و حجاب کردند و سپس نتیجه آن به قتل عام مردم مومن در حرم مطهر شاه‌چراغ منجر شد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: هدف دشمن و اغتشاش‌گران اصالت، جایگاه ،مقام و منزلت زن نیست ، بلکه ثابت شده که آنها دنبال هرزگی، برهنگی و اختلاف و لکه دار کردن نوامیس مردم ایران اسلامی هستند.

وی افزود: هم‌چنان که کار به جایی رسیده که طی روزهای اخیر حمایت‌کنندگان ز اغتشاش‌گران با تجمع در برلین آلمان، ۱۶ پرچم از جمله پرچم هم‌جنس‌بازها را بلند کردند و این نشان می‌دهد که آنها جایگاه زن را دستاویز قرار دادند تا نوامیس مردم را لکه دار کنند.

 موسوی خطاب به سلبریتی‌ها یادآورشد: سلبریتی‌های ولگرد که با شعار زن،زندگی ،آزادی با ثروت بادآورده وکثیف خود مست شده و با گذاشتن استوری و پیام باعث اغتشاش در کشور می‌شدند باید از حمله به زائران بی‌گناه و زنان محجبه و مومنه حرم مطهر شاه‌چراغ و کودکی که در دامن مادر در خون خود غلتیده می‌شود خجالت بکشند.

 وی افزود: اکنون شما چطور حاضر می‌شوید ببینید خون هم‌وطن شما به زمین ریخته می‌شود و حال باید پاسخ ۹۰ میلیون ایرانی را بدهید که برایتان ایران و ایرانی مهم نیست تا جایی که حتی تلاش کردید و خودتان را به آب و آتش زدید تا تیم ملی ایران از رفتن به جام جهانی حذف شود.

امام جمعه پلدختر به آغاز هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و با تبریک این هفته به بسیج دانش آموزان انقلابی و ولایتی شهرستان پلدختر و دست اندرکاران بسیج دانش آموزی و خدا قوت به آنها ،اظهار امیدواری کرد: با گفتمان بصیرتی و با جهاد تبیین که به طور قطع  برای دانش آموزان در مقاطع مختلف وجود دارد به بصیرت و آگاهی آنها افزوده شود.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir