تعامل دانشگاه علمی کاربردی لرستان با ‌پارک علم و فناوری/ تاسیس مراکز خلاقیت و نوآوری

تعامل دانشگاه علمی کاربردی لرستان با ‌پارک علم و فناوری/  تاسیس مراکز خلاقیت و نوآوری
شناسه خبـر : ۱۱۷۴۹۳ سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان آماده تعامل حداکثری در حوزه های دانش بنیان هستند.

به گزارشموج خبر لرستان ، رییس پارک علم و فناوری لرستان در دیدار با رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان بر اهمیت تأثیر راه اندازی مراکز رشد در دانشگاه ها جهت برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت، تاکید کرد.

فرهاد نامداری در این نشست با اشاره به سطوح مختلف بلوغ فناوری و لزوم ارتباط دانشگاه با صنعت، حلقه واسط این ارتباط را پارک های علم و فناوری و مراکز رشد واحدهای فناور برشمردند و بر اهمیت تأثیر راه اندازی مراکز رشد در دانشگاه ها جهت برقراری و تعامل مناسب تر با اعضای هیات علمی و دانشجویان تاکید کرد.

محمدرضا جعفری؛ رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان نیز با اشاره به ظرفیتها و امکانات موجود در دانشگاه جامع علمی و کاربردی برای راه اندازی مراکز رشد و نوآوری و فناوری و همکاری حداکثری با پارک اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است که در این نشست، مذاکرات لازم جهت تاسیس مراکز خلاقیت و نوآوری با رویکرد ارتقاء به مرکز رشد واحدهای فناور انجام شد و در پایان از تعدای از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری لرستان بازدید به عمل آمد.بزارک پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان آماده ی تعامل حداکثری در حوزه های دانش بنیان هستند .

48

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir