احداث 11 مدرسه در لرستان توسط بانک پاسارگاد

احداث 11 مدرسه در لرستان توسط بانک پاسارگاد
شناسه خبـر : ۱۱۷۴۳۳ شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان 11 مدرسه احداثی بانک پاسارگاد در لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارشموج خبر لرستان ،سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با قدردانی از مدیران بانک پاسارگاد برای ساخت این مدارس گفت : بخشی از فضاهای آموزشی کشور مدیون کار خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز است که قدردان همه این عزیزان هستیم .

رضا عزتی با بیان اینکه مدارس احداثی بانک پاسارگاد در 5 شهرستان استان افتتاح شده است گفت : این 11 واحد آموزشی در قالب 32 کلاس درس در روستاهای شهرستانهای دلفان ، دورود ، الیگودرز ، کوهدشت و خرم آباد به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل بانک پارسارگاد هم در مراسم بهره برداری از این واحدهای آموزشی گفت: بانک پاسارگاد در راستای مسئولیت اجتماعی خود ۲۸مدرسه به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در لرستان احداث کرده است.

مجید قاسمی افزود: کار ساخت چهار مدرسه دیگر در روستاهای “کُناربلوط” و “میدان بزرگ” شهرستان پلدختر و همچنین ۲ مدرسه نیز در منطقه “مسکن مهر” خرم‌آباد در دستور کار قرار گرفته و برای دانش آموزان این مناطق ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: بانک پاسارگارد تاکنون ۶۲ مدرسه و کتابخانه را در سراسر کشور احداث کرده است و این روند ادامه خواهد داشت.
گفتنی است بانک پاسارگارد برای ساخت 11 واحد آموزشی جدید حدود 130 میلیارد ریال هزینه کرده است

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir