بخش عمده هنرمندان پای آرمان‌های نظام هستند

بخش عمده هنرمندان پای آرمان‌های نظام هستند
شناسه خبـر : ۱۱۷۱۶۳ چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

هنرمند لرستانی با بیان اینکه بخش عمده هنرمندان پای انقلاب و آرمان‌های نظام هستند و صف خود را از اغتشاش‌گران و آشوبگران جدا می‌دانند، گفت: علاوه‌ بر این هنرمندان انقلابی وظیفه سنگین‌تر روشنگری را بر عهده داشته و باید در فضای فتنه و دو دستگی اتفاقات بد را از واقعیت تصفیه کند.

مسعود بیرانوند هنرمند لرستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد،‌ با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: بدون تردید هر حرکتی که حقوق عامه مردم را تحت تاثیر قرار داده و به‌نحوی در آرامش زندگی آن‌ها اختلال ایجاد کند، چه به اسم آزادی و یا هر عنوان دیگری محکوم است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا به نظر می‌رسد برخی سلبریتی‌ها فهم درستی از حکومت‌داری نداشته و متاسفانه ارتباط آن‌ها با بدنه حکومت صرفا کاری است، در صورتی که می‌توانست خیلی متفاوت از شرایط فعلی باشد و با رشد عقلانی خود برای حکومت نقش‌آفرین شوند.

کارگردان و بازیگر لرستانی با اشاره به تهییج غیرمنطقی احساسات نسل نوجوان و جوان توسط برخی هنرمندان و ورزشکاران کشور، افزود: این در حالی است که می‌توانست تعامل بهتری در بستر گفت‌وگوی منطقی و عاقلانه ببن نسل‌ها و حکومت برقرار شود.

بیرانوند با بیان اینکه بخش عمده هنرمندان پای انقلاب و آرمان‌های نظام هستند و صف خود را از اغتشاش‌گران و آشوبگران جدا می‌دانند، گفت: علاوه‌ بر این هنرمندان انقلابی وظیفه سنگین‌تر روشنگری را بر عهده داشته و باید در فضای فتنه و دودستگی اتفاقات بد را از واقعیت تصفیه کند.

این کارگردان لرستانی با تاکید بر اینکه هنرمند متعلق به مردم بوده و یک هنرمند هویت خود را از مردم می‌گیرد، افزود: مردم برای ما همان مردمانی هستند که به حمایت از جمهوری اسلامی برخاسته و با بصیرت و دشمن‌شناسی پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

بازیگر تئاتر لرستان بیان داشت: جمهوری اسلامی بستر پرورش و رشد یک هنرمند یا یک ورزشکار را تا حد توان فراهم کرده، از طرفی ذات سلبریتی "شومن" بودن است و گاهی برخی از این افراد که اغلب در حال فراموش شدن هستند، به هر چیزی برای دیده شدن چنگ می‌زنند، از این رو از فرصت توطئه دشمنان استفاده کرده و علیه مواضع انقلاب و نظام حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir