سلبریتی‌های بزک شده و خواص بی‌بصیرت باید پاسخگوی خون شهیدان باشند

سلبریتی‌های بزک شده و خواص بی‌بصیرت باید پاسخگوی خون شهیدان باشند
شناسه خبـر : ۱۱۷۰۶۷ پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

فرمانده انتظامی لرستان گفت: همه فتنه‌‌گران داخلی و خارج نشینان و خواص بی‌بصیرت و سلبریتی‌های بزک شده این است که باید بدانند در مقابل عدل الهی و جامعه و خون شهیدان باید پاسخگو باشند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید فرید کرم‌پور از شهدای مدافع امنیت، اظهار داشت: امروز فراجا ذوب در ولایت و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و تقدیم این شهدا دال بر اثبات آن است.

وی با تاکید بر اینکه راه شهدا ادامه می‌یابد، افزود: انقلاب ما امروز پویاتر از قبل است و اهداف خود را بخوبی دنبال می‌کنند، دشمنان کور خوانده‌اند؛ فرزندان این کشور جان می‌دهند اما اجازه گردن کشی به هیچ آشوب گر شروری را که بخواهد امنیت جامعه را تهدید کنند نخواهند داد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: افتخار ما در فراجا این است که خادم و نوکر مردم هستیم. در تامین امنیت این مرز و بوم با شهادت در آغوش می‌گیریم و اجازه شرارت را نخواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز به خوبی متوجه شده که فراجا از مردم و برای مردم است و به درستی حافظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

الهی عنوان کرد: پیام خون شهید این است که همه فتنه‌‌گران داخلی و خارج نشینان و خواص بی‌بصیرت و سلبریتی‌های بزک شده این است که باید بدانند در مقابل عدل الهی و جامعه و خون شهیدان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir