تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران در لرستان

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران در لرستان
شناسه خبـر : ۱۱۶۹۹۱ شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه دستگاه قضاء بدون هیچ‌گونه اغماضی با اغتشاشگران برخورد می‌کند، گفت: شعبه ویژه رسیدگی جهت تسریع در رسیدگی به پرونده اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم عمومی در دادگستری استان تشکیل شده است.

داریوش شاهون‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد با اشاره به برخورد قاطعانه دستگاه قضاء با اغتشاشگران اظهار داشت: براساس دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد بازدارنده مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگران وآشوب طلب دراستان لرستان شعبه ویژه رسیدگی جهت تسریع در رسیدگی به پرونده اغتشاشگران  و برهم زنندگان نظم عمومی در دادگستری استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها فرزندان خود را کنترل کنند وباید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تاکید کرد: پدران و مادران  با نظارت و کنترل بیشتر مراقب باشند فرزندانشان ابزار دست فتنه گران نشوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: افرادی که در اغتشاشات  بازداشت شده و می‌شوند تا صدور حکم قطعی در بازداشت هستند، به هیچ عنوان آزاد نمی‌شوند وبه طور یقین دستگاه قضاء با این افراد قاطعانه برخورد می‌کند.

وی بیان کرد: در میان بازداشت شدگان افرادی که باعث تحریک مردم و مدیریت آشوب‌ها می شوند وجود دارد که  اکثرا بومی هستند.

وی بیان کرد: به مردم استان این اطمینان را می دهیم دستگاه قضا بدون هیچ‌گونه اغماضی و براساس قانون با اغتشاشگران و افرادی که  به اموال عمومی خسارت وارد می کنند برخورد و به هیچ‌عنوان مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/645/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir