پلدختری‌ها با تظاهرات پرشور اقدامات اخیر آشوب‌گران را محکوم کردند

پلدختری‌ها با تظاهرات پرشور اقدامات اخیر آشوب‌گران را محکوم کردند
شناسه خبـر : ۱۱۶۹۷۹ جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

مردم ولایت‌مدار هویزه ثانی (پل‌دختر) پس از اقامه نماز جمعه با برپایی تظاهراتی پرشور اقدامات اخیر آشوب‌گران ، حتک حرمت به ارزش‌های دینی و ملی را محکوم کردند.

به گزارش موج خبر از پل‌دختر، اهالی شهر و روستاهای این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه در مسجد امیرالمومنین(ع) این شهر با برپایی راهپیمایی و تظاهرات گسترده و پرشور فعالیت‌های مخرب و آشوب‌گرانه روزهای اخیر مزدوران خارجی و عوامل فریب‌خورده داخلی را محکوم کردند.

نمازگزاران پل‌دختر پس از اقامه نماز با حضور در خیابان ،راهپیمایی خود را از مقابل مسجد ،خیابان شهید سردار سلیمانی آغاز وبا پیمودن خیابان معلم جنوبی پس از تجمع در میدان شهید بهشتی شهر پلدختر، در حضور شرکت کنندگان قطع نامه‌ای در اعتراض به اغتشاشات اخیر ودر حمایت از نظام و ولایت قرائت شد.

 

مردم ولایت‌مدار وهمیشه درصحنه هویزه ثانی با شرکت دراین راهپیمایی صف خود را از آشوب‌گران و معدود عوامل مزدور و فریب خورده جدا کردند.

دراین اقدام مردم پل‌دختر بی حرمتی به ساحت مقدس قرآن کریم ، پیامبر عظیم‌الشأن (ص) ،آتش زدن برخی از مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت به حجاب اسلامی بانوان ، همچنین تخریب اموال و اماکن عمومی و سلب امنیت از مردم را به شدت محکوم کردند.

 

شرکت کنندگان دراین راهپیمایی باسردادن شعارهایی چون ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است ، مرگ بر منافق، وای اگرخامنه‌ای حکم جهادم دهد ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ،مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس ، مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده و غیره انزجار خود را از اغتشاشات اخیر و هتاکی به ساحت مقدسات ابراز کردند.

امام جمعه ،سرپرست فرمانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان دراین راهپیمایی مردم را همراهی کردند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir