شرایط برای بازگشایی مدارس لرستان مطلوب است/ فرمانداران مانع جذب معلمان تبصره ۱۷ نشوند

شرایط برای بازگشایی مدارس لرستان مطلوب است/ فرمانداران مانع جذب معلمان تبصره ۱۷ نشوند
شناسه خبـر : ۱۱۶۹۶۱ چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خطاب به فرمانداران برخی شهرستان‌های استان، گفت: وزارت‌خانه ساعت اضافه کار را نخواهد داد و اگر فرمانداران همچنان بر عدم جذب نیروها اصرار داشته باشند، اکثر کلاس این شهرستان‌ها بدون معلم خواهد بود و ما باید جوابگوی این کوتاهی شویم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، رضا عزتی عصر امروز در شورای اداری لرستان و آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های برتر لرستان، با اشاره به آمادگی کامل مدارس لرستان برای شروع پروژه مهر، اظهار کرد: تشکیل شورای آموزش و پرورش، واریز سرانه مدارس پس از ۱۰ سال و تشکیل ۵۰۰ پایگاه تثبیت و تعمیق یادگیری از جمله اقداماتی است که طی پروژه مهر در استان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال تمامی دوره‌های تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و هیچ‌گونه مشکل فیزیکی و ساختمانی در مدارس استان وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ۹۵ درصد خرید کتب تحصیلی انجام شده و مشکلی وجود ندارد، افزود: شرایط برای بازگشایی مطلوب مدارس لرستان وجود دارد.

عزتی با اشاره به جذب نیروهای ماده ۱۰ تبصره ۱۷، اظهار کرد: ۱۱۷۰ نفر در استان مشمول این طرح هستند که توانستیم ۶۷۰ نیرو را در شهرهای بومی آن‌ها جذب کنیم و مابقی باید در شهرهای موردنیاز به کار گرفته شوند.

وی خطاب به فرمانداران برخی شهرستان‌های استان گفت: وزارت‌خانه ساعت اضافه کار را نخواهد داد و اگر فرمانداران همچنان بر عدم جذب نیروها اصرار داشته باشند، اکثر کلاس این شهرستان‌ها بدون معلم خواهد بود و ما باید جوابگوی این کوتاهی شویم.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir