اقدامات بر زمین‌مانده در لرستان به ضعف عملکرد مدیران باز می‌گردد

اقدامات بر زمین‌مانده در لرستان به ضعف عملکرد مدیران باز می‌گردد
شناسه خبـر : ۱۱۶۸۴۴ پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه یکی از دلایل اقدامات بر زمین‌مانده در این استان به ضعف عملکرد مدیران بازمی‌گردد گفت: بخش قابل‌توجهی از این موضوع به شرایط جنگ نرم مرتبط است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مجید منعمی ظهر امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهید مرتضی آوینی مصداق بارز واقعیات در دفاع مقدس بود که دغدغه‌ها را ضمن نمایش به جامعه معرفی می‌کرد، به‌طوری‌که ما هنوز در حوزه بیان حقایق دفاع مقدس به آثار او رجوع می‌کنیم.

وی افزود: ما باید الگوسازی‌های خود را بر اساس تجربیات دوران دفاع مقدس تبیین کنیم، زیرا هم‌اکنون نیز با جنگی به‌نام جنگ نرم مواجه هستیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه یکی از دلایل اقدامات بر زمین‌مانده در این استان به ضعف عملکرد مدیران بازمی‌گردد، عنوان کرد: بخش قابل‌توجهی از این موضوع اما به شرایط جنگ نرم مرتبط است.

وی بیان کرد: رسانه‌ها باید وضعیت و شرایط موجود را نسبت به زمان‌های گذشته واکاوی و تبیین کنند و نقدها به شرایط نیز باید در کنار ارائه ضعف‌ها به بیان راهکارها و بیان نقاط مثبت منجر شود.

منعمی با بیان اینکه ما منظومه فکری مقام معظم رهبری را باید در دستور کار خود قرار دهیم، گفت: ایشان می‌فرمایند که انقلاب حاصل تلاش مردم بود و مردم قهرمان اصلی این ماجراها بودند؛ به‌همین دلیل دولت مردمی یک شعار نیست، بلکه یک راهبرد است.

منعمی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید الگوهای موفق جامعه را شناسایی و نسبت به احصای راهکارها تلاش کنند، اظهار داشت: این موضوع به امیدآفرینی در بین مردم منجر می‌شود، زیرا رسانه نقش واسط بین مردم و مسئولان را دارد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی افزود: ما نباید اوضاع را آن‌قدر خیلی خوب منعکس کنیم که نسبت به آن غره شویم و همچنین نباید اوضاع را ناامیدکننده جلوه دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: دولت در پی کاهش فاصله مسئولان و مردم است و بازدیدهای میدانی و گفت‌وگوی مستقیم با مردم جزو دستور کارهای ما قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما اگر ضعف در امکانات و اعتبارات داریم نسبت به آینده باید امید داشته باشیم، بیان کرد: خبرنگاران باید اقدامات خوب در حال انجام را به مردم ارائه دهند تا در لرستان دچار ضعف در ارائه گزارش به مردم نباشیم.

منعمی با بیان اینکه ما در بروجرد به دنبال این بودیم که شورای اطلاع‌رسانی را ایجاد کنیم، گفت: این شورا را اکنون در استانداری لرستان تشکیل می‌دهیم و اگر شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز در حال حاضر وجود دارد، کارکردهای این شورا را تقویت می‌کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید به اینکه کارکرد شورای اطلاع‌رسانی بیان اقدامات دولت است و ما برگزاری نشست‌های خبری را به‌صورت جدی پیگیری می‌کنیم، تصریح کرد: مجموعه دولت در این استان به‌دنبال این است که اقدامات مثبتی را هم برای رفع مشکلات انجام دهد و هم این اقدامات را بین مردم تبیین کند.

انتهای پیام/ 644

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir