فرمانداران ملزم به شناخت نیازها و مشکلات حوزه کاری خود هستند

فرمانداران ملزم به شناخت نیازها و مشکلات حوزه کاری خود هستند
شناسه خبـر : ۱۱۶۷۸۶ سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

استاندار لرستان گفت: فرماندار ملزم به شناخت نیازها و مشکلات حوزه کاری خود است و در برخورد با مردم عطوفت و مهربانی داشته باشد.

به گزارش موج خبر، فرهاد زیویار در جلسه شورای فرمانداران لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت استان، گفت: طی ماه‌های اخیر در حوزه اقتصادی استان اقدامات موثری صورت گرفته که به لحاظ آمار و ارقام، لرستان در رتبه بندی کشوری چند پله صعود داشته است.

وی تصریح کرد: صعود چند پله‌ای استان در حوزه اقتصادی حاصل کار و تلاش تیم اقتصادی استان در زمینه شناخت مشکلات و تلاش برای رفع آنها است که در نوع خود قابل تقدیر است.

استاندار لرستان در ادامه اظهار داشت: فرمانداران ملزم به شناخت نیازها و مشکلات حوزه کاری خود هستند و بسیار مهم است در خدمت رسانی به مردم عمل مان حسینی و علوی باشد.

نماینده عالی دولت در استان لرستان ادامه داد: در خدمت رسانی به مردم نباید عقاید شخصی و روابط، مقدم بر وظایف سازمانی باشد و لازم است همراه با اقتدار در انجام اقدامات، با عطوفت و مهربانی با مردم رفتار شود.

زیویار یادآور شد: استفاده از ظرفیت و توان نهادها و بنیادهای انقلابی از مهمترین نکاتی است که برای پیشبرد اهداف سازمانی باید مد نظر فرمانداران باشد و در این رابطه می‌توان از کمک روحانیون، نمایندگان مردم در مجلس، تشکل‌های مردمی و سایر اقشار جامعه بهره برد.

وی با اشاره به اینکه نجابت مردم لرستان مثال زدنی است، تاکید کرد: برای به دست آوردن شناخت دقیق مشکلات شهرستان ها بسیار مهم است فرمانداران با حضور در میان مردم در این رابطه اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.

استاندار لرستان گفت: همکاری و همراهی مردم و مسئولین همواره چاره ساز بوده و فرمانداران در برنامه خود، ارتباط با مردم و هم افزایی را در بحث شناخت مسائل و مشکلات برای برنامه ریزی در جهت رفع آنها را در دستور کار قرار دهند.

در پایان این جلسه فرمانداران گزارشی از آخرین وضعیت حوزه کاری خود ارائه و در این رابطه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

منبع خبر:ایلنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir