گروه‌های سیاسی در مقابل اهانت به شهدای مدافع حرم سکوت نکنند

گروه‌های سیاسی در مقابل اهانت به شهدای مدافع حرم سکوت نکنند
شناسه خبـر : ۱۱۵۹۹۹ جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

امام جمعه موقت خرم‌آباد از گروه‌های سیاسی با هر تفکر و دیدگاهی که دارند درخواست کرد در مقابل اهانات به شهدای مدافع حرم سکوت نکنند و در ادامه گفت: سلیمانی‌ها و همدانی‌ها روز به روز نزد آزادی‌خواهان عالم بزرگ‌تر می‌شوند اما انسان می‌سوزد وقتی بعضی افراد این حرف‌ها را می‌زنند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه‌‌های این هفته نمازجمعه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری محرم با بیان اینکه تمامی کارها باید برای رضای خدا باشند، اظهار کرد: بهترین اعمال، اطاعت از پروردگار و معصومین(ع) است؛ انسان مطیع که نافرمانی نمی‌کند آثار و برکات اطاعتش در زندگی دنیوی و اخروی او ظاهر می‌شود.

وی به کوهستانی بودن لرستان اشاره کرد و با بیان اینکه استان مستعد بلایای طبیعی است، افزود: از مسوولان درخواست داریم قبل از این اتفاق‌ها امکانات و تجهیزات لازم را در استان تامین کنند تا بتوانیم تا حدممکن آن‌ها را کنترل کنیم. همچنین می‌بایست زیرساخت‌ها تکمیل شوند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با انتقاد از جبران نشدن خسارات سیل‌های سنوات گذشته نیز گفت: متاسفانه بعضی مناطق هنوز جبران نشده‌اند و مردم گله‌مند هستند، شغل اکثر لرستانی‌ها کشاورزی و دامپروری است و مسوولان باید پیگیر رفع مشکلات و خسارات وارده این بلایا باشند.

شمسی‌فر در ادامه بیان کرد: طی سفر ریاست جمهور به استان، سدهایی وعده داده شد که انتظار می‌رود مسوولان استان پیگیری کنند تا ضمن جلوگیری از وقوع سیل در بخش کشاورزی نیز به کار گرفته شوند.

وی به اوج‌گیری دوباره کرونا اشاره کرد و از مردم خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واکسن یادآور را نیز تزریق کنند تا جلوی گسترش ویروس گرفته شود.

شمسی‌فر به فرا رسیدن ۲۳ مرداد سالروز مقاومت اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی، اسرائیل در ۶ روز بخش‌هایی از کشورهای اسلامی از جمله لبنان، مصر و سوریه را گرفت و باعث ایجاد رعب و وحشت میان مسلمانان و کشورهای اسلامی شده بود که با پیروزی انقلاب و ایجاد محور مقاومت، در هر جنگی که آغاز کرد شکست خورد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد بیان کرد: محور مقاومت آثاری داشت که یکی از آن‌ها ظلم‌ستیزی بود و از قیام ابی عبدالله‌الحسین(ع) درس گرفتیم که با ظلم مقابله و از مظلوم دفاع کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا داعش را تشکیل داد تا عراق و سوریه را به یک کشور تبدیل کند و با تفکر وهابی و سلفی‌گری به تمام کشورها حمله کند، اضافه کرد: یکی از اقدامات محور مقاومت مقابله با این گروه بود که جنایت‌های فراوانی مرتکب شدند. آن‌ها مکان‌های دینی و تاریخی را تخریب و مسلمانان را قتل عام می‌کردند.

شمسی‌فر بیان کرد: اگر داعش مسلط می‌شد عتبات عالیات را تخریب کرده و جنایتی مرتکب می‌شد که در طول تاریخ یزیدیان هم انجام نداده بودند.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: آن‌ها به کشور ما وارد و در مجلس و حرم امام خمینی(ره) دست به خرابکاری زدند و اسلام را دین خونریز معرفی کرده بودند.

وی ادامه داد: محور مقاومت این‌ها را از بین برد و اگر نبود در کشور خودمان نیز با این گروه تکفیری درگیر می‌شدیم. شهدای مدافع حرم، داعش را با جنایاتش از بین بردند و امنیت ایران اسلامی را حفظ کردند، همچنین باعث حفظ حرم اهل بیت(ع) شدند.

شمسی‌فر گفت: شهدایی همچون شهید سلیمانی و همدانی جان عزیز خود را فدا کردند و امروز با کمال تعجب کسانی‌که در این نظام به قدرت رسیدند با وقاهت تمام و کلمات سخیف به حزب‌الله اهانت می‌کنند! طوری حرف می‌زنند و می‌نویسند که دل هر انسان آزاده‌ای به درد می‌آید.

امام جمعه موقت این هفته خرم‌آباد بیان کرد: در منطقه به این شهدا افتخار کرده و نام آنان را بر فرزندانشان می‌گذارند اما در داخل کشور به این عزیزان توهین می‌شود.

وی از گروه‌های سیاسی با هر تفکر و دیدگاهی که دارند درخواست کرد در مقابل این اهانات سکوت نکنند و در ادامه گفت: سلیمانی‌ها و همدانی‌ها روز به روز نزد آزادی‌خواهان عالم بزرگ‌تر می‌شوند اما انسان می‌سوزد وقتی بعضی افراد این حرف‌ها را می‌زنند.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir