اثرگذاری گفتمان انقلاب ریشه در فرهنگ عاشورا دارد/ لزوم خلاقیت در برنامه‌های ترویج ایثار

اثرگذاری گفتمان انقلاب ریشه در فرهنگ عاشورا دارد/ لزوم خلاقیت در برنامه‌های ترویج ایثار
شناسه خبـر : ۱۱۵۹۹۱ پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

استاندار لرستان گفت: انقلاب اسلامی نیز اگر گفتمان اثرگذاری دارد، بدون تردید ریشه آن به فرهنگ شهادت و قیام عاشورایی اباعبدالله(ع) برمی‌گردد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع)، اظهار کرد: شهادت و ایثار عشق لازم دارد و نه دستور و حکم، همچنان‌که امام حسین(ع) و یاران با وفایشان برای هدفی والا جان خود را فدا کردند و اگر این عشق نبود، شاید از دین خدا چیزی نمی‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نیز اگر گفتمان اثرگذاری دارد، بدون تردید ریشه آن به فرهنگ شهادت و قیام عاشورایی اباعبدالله(ع) برمی‌گردد.

استاندار لرستان بر ایجاد خلاقیت و نوآوری در برگزاری برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های تربیتی جامعه از جمله مدارس استفاده کرد.

زیویار بیان داشت: زنجیره انتقال ارزش‌ها زمانی تحقق پیدا می‌کند که در قالب جهاد تبیین مطرح شده و فاصله بین نسلی را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه باب شهادت در انقلاب اسلامی همواره باز است، افزود: خط حاج قاسم سلیمانی تداوم دارد و اگر مسئله‌ای در کشور پیش بیاید، قطعا الگوهایی همچون سردار دل‌ها ظهور خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir